وایرال شدن موسیقی ساخته شده با همکاری خواننده های مشهور آمریکایی و هوش مصنوعی

اخیرا موسیقی جدیدی با حضور Drake و The Weeknd در فضای مجازی منتشر شده که آهنگ آن توسط هوش مصنوعی ساخته شده است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آهنگ جدید Drake و The Weeknd که در فضای مجازی منتشر شده و مورد استقبال قرار گرفته توسط هوش مصنوعی ساخته شده است. نام […]

اخیرا موسیقی جدیدی با حضور Drake و The Weeknd در فضای مجازی منتشر شده که آهنگ آن توسط هوش مصنوعی ساخته شده است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آهنگ جدید Drake و The Weeknd که در فضای مجازی منتشر شده و مورد استقبال قرار گرفته توسط هوش مصنوعی ساخته شده است. نام این آهنگ Heart on my sleeve است و یک کاربر با استفاده از هوش مصنوعی و با استفاده از صدای این دو خواننده در آهنگ های قبلی تولید کرده است. این آهنگ در حساب کاربری تیک تاک با همین نام بیش از ۸ میلیون بازدید داشته است.

همچنینی انتشار این آهنگ در توییتر همراه ۱۸.۹ میلیون بازدید بوده است. آهنگ ساخته شده با هوش مصنوعی شباهت زیادی به آهنگ های معمولی دارد و کیفیت آن عالی به نظر می رسد. محبوبیت بالای این آهنگ باعث شده است تا در اسپاتیفای و اپل موزیک نیز قرار بگیرد. طبق گزارش ZDnet، آهنگ Heart on my sleeve با مشکل حق انتشار مواجه شده و طبق ادعاهای می ح شده آن را از پلتفرم های مطرح مانند یوتیوب پاک کرده اند. این ادعا مربوط به گروه موسیقی یونیورسال است که با خواننده Weeknd قرار داد دارد.

طبق ایمیل های این شرکت پلتفرم های استریک مجبور به حذف قطعه های ساخته شده با هوش مصنوعی شدند. این قطعات از موسیقی دارای حق نشر بهره مند بودند. البته پر حال حاضر نیز این آهنگ در حساب های مختلف شبکه های اجتماعی در حال انتشار است و کاربران می توانند آن را دریافت کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال