کیت توسعه ویژن پرو با شرط بازگشت به اپل به توسعه دهندگان عرضه می‌شود

اپل قصد دارد کیت توسعه مربوط به هدست ویژن پرو را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد. اما آنها باید این کار را با پذیرش یک شرط انجام دهند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بیانیه اپل به توسعه دهندگان نشان می‌دهد اکنون آنها قادر به دریافت کیت توسعه این هدست هستند. البته […]

اپل قصد دارد کیت توسعه مربوط به هدست ویژن پرو را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد. اما آنها باید این کار را با پذیرش یک شرط انجام دهند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بیانیه اپل به توسعه دهندگان نشان می‌دهد اکنون آنها قادر به دریافت کیت توسعه این هدست هستند. البته توسعه دهندگان باید درخواست خود را ثبت کنند. علاوه بر هدست کیت توسعه آن یک فایل راهنمای راه‌اندازی دستگاه نیز همراه آن خواهد بود که در آن درخواست پذیرش کدنویسی و درخواست مربوط به پشتیبانی متخصصان اپل نیز وجود دارد. در واقع با ثبت این درخواست توسعه دهندگان امکان طراحی و توسعه اپلیکیشن و طرح سوال در مورد سیستم عامل ویژن او اس را خواهند داشت.

اپل به درخواست‌هایی بیشتر اولویت خواهد داد که در آن یک اپلیکیشن جدید با توجه به توانایی‌های ویژن او اس توسعه داده شود. از این رو نتفلیکس با توجه به شایعات اخیر و انتشار نسخه اصلاح نشده اپلیکیشن آیپد برای ویژن او اس در اولویت‌های آخر خواهد بود.

هدف اولیه اپل اجرای اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد روی ویژن‌پرو به شکلی ساده و روان است. این شرکت با یک شرط می‌تواند کیت‌های توسعه دهنده را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد. آنها باید این کیت‌ها را بنا به درخواست اپل مجدداً به این شرکت بازگردانند. دلیل این شرط اپل مشخص نشده است. این شرکت پیش از این برای مک مینی نیز چنین شرایط مشابهی را در نظر گرفته بود. اپل قصد دارد کلیه اپلیکیشن‌ها را برای ویژن پرو پورت کند. بدون نیاز به تلاش توسعه دهندگان ار انجام خواهد شد و آنها می‌توانند بهینه‌سازی اپلیکیشن‌ها را در آینده انجام دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال