حجم مصرف اینترنت در هفته گذشته 50 درصد افزایش داشته است

در هفته گذشته با افزایش 50 درصدی مصرف اینترنت در کشور مواجه بوده ایم. معاون وزیر ارتباطات میانگین مصرف کاربان تنها در هفته گذشته را 30 هزار ترابایت در روز اعام کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می گوید: میزان مصرف اینترنت موبایل […]

در هفته گذشته با افزایش 50 درصدی مصرف اینترنت در کشور مواجه بوده ایم. معاون وزیر ارتباطات میانگین مصرف کاربان تنها در هفته گذشته را 30 هزار ترابایت در روز اعام کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می گوید: میزان مصرف اینترنت موبایل در هفته های گذشته و پیش از شیوع کرونا در کشور حدود 16 هزار ترابایت بوده و اکنون این رقم برای مصرف اینترنت موبایل به 25 هزار ترابایت رسیده است. وی در ادامه گفت که این افزایش دلایل مختلفی دارد. دورکاری بسیاری از کارکنان در خانه و تماشای فیلم و دانلود به علت خانه نشینی نیز مصرف اینترنت ثابت را تا 30 هزار ترابایت افزای شداده است. رقمی که قبل از این 20 هزار ترابایت بوده است.

جوشقانی در مورد افزایش سرعت اینترنت پس از کندی های هفته قبل گفت: هنوز کیفیت اینترنت مانند هفته های قبل از شیوع کرونا نشده اما با افزایش پهنای باند اپراتورها تا حدودی کندی سرعت اینترنت بهبود پیدا کرده است. در هفته گذشته با اشباع ظرفیت شبکه مواجه شدیم که با افزایش ظرفیت اپراتورها، کیفیت سرویس ها افزایش پیدا کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال