وال استریت ژورنال نیز به جمع مخالفین دریافت کارمزد اپل پیوست

در روزهای اخیر بسیاری از رسانه‌ها مانند وال استریت ژورنال به جمع طرفداران اپیک‌گیمز پیوسته و خواستار کاهش ۱۵ درصدی کارمزد اپل شدند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت اپیک گیمز بر سر دریافت کارمزد با اپل درگیر شد و این درگیری در فضای مجازی به حذف شدن بازی فورت نایت و […]

در روزهای اخیر بسیاری از رسانه‌ها مانند وال استریت ژورنال به جمع طرفداران اپیک‌گیمز پیوسته و خواستار کاهش ۱۵ درصدی کارمزد اپل شدند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت اپیک گیمز بر سر دریافت کارمزد با اپل درگیر شد و این درگیری در فضای مجازی به حذف شدن بازی فورت نایت و همچنین کلیه حسابهای کاربری مربوط به توسعه دهندگان این بازی از اپ استور شد. پس از آن کمپین اپیک گیمز در جهت مخالفت با سیاست های اپل تشکیل شد که بسیاری از شرکت ها به این کمپین پیوستند. از سویی وال استریت ژورنال نیز مانند برخی از روزنامه های خبری دیگر طی نامه ای اعلام کرده این قوانین اپل باعث شده است تا کیفیت محتوای خبری کاهش پیدا کرده و سرمایه‌گذاری نیز انجام نگیرد. در نامه درخواست رسانه ها به کاهش ۱۵ درصدی کارمزد اپل نیز اشاره شده است. در حال حاضر اپل از تمامی اپلیکیشن ها کارمزدی بر با ۳۰ درصد مبلغ دریافت می کند.

در اسناد مربوط به شرکت اپل مشخص شده است که این شرکت از محصولات و اپلیکیشن های آمازون کارمزد ۱۵ درصدی دریافت می‌کند. دلیل این امر نیز تلاش اپل برای جذب سرویس آمازون پرایم است. سرویس آمازون پرایم با توجه به سرمایه گذاری های کلان انجام شده، در بازار استریم آینده سهم بالایی را خواهد داشت. همین کمک اپل به آمازون باعث شده است تا دیگر شرکت ها نیز از اپل درخواست کاهش کارمزد داشته باشند. بسیاری از سازمان های اروپایی و آمریکایی نیز اپل را به انحصار طلبی متهم کرده اند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال