گرم شدن هوا می تواند همراه با ایجاد اختلالات بینایی باشد

پژوهشگران به ارتباط بین گرم شدن هوا و ایجاد اختلالات در بینایی پی برده اند. این اختلال می تواند در افراد ۶۵ تا ۷۹ ساله شدیدتر باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاثیر گرمایش زمین بر موارد مختلف آشکار است. اما اکنون پژوهشگران به نکته مهم دیگری دست پیدا کردند. به گفته […]

پژوهشگران به ارتباط بین گرم شدن هوا و ایجاد اختلالات در بینایی پی برده اند. این اختلال می تواند در افراد ۶۵ تا ۷۹ ساله شدیدتر باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاثیر گرمایش زمین بر موارد مختلف آشکار است. اما اکنون پژوهشگران به نکته مهم دیگری دست پیدا کردند. به گفته آنان افراد مسن با زندگی پر آب و هوای نسبتا بالا از مشکلات بینایی رنج می برند.

تاکنون اثرات گرمایش زمین در تمام نقاط همراه با هشدارهای وحشتناک منتشر شده است. اکنون پژوهشگران اعلام کردند دماهای بالا تاثیر مهم دیگری نیز می تواند داشته باشد و آن کاهش بینایی در افراد مسن است.

تحقیقات اخیر دانشمندان دانشگاه تورنتو نشان می دهد این اختلالات روی ۱.۷ میلیون آمریکایی ۶۵ سال به بالا دیده شده است. به گفته پژوهشگران افراد ساکن در مناطق با میانگین دمای ۶۰ درجه حدود ۴۴ درصد بیشتر از سایر افراد در معرض خطر مشکلات بینایی و اختلالات آن قرار دارند. این بررسی برای افراد سفید پوست در بازه سنی ۶۵ تا ۷۹ ساله شدیدتر و برای افراد سیاه پوست و افراد بالای ۸۰ سال ضعیف تر بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال