ضعف نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا در حالت Vivid به صورت عمدی بوده است

سامسونگ می‌گوید آنچه که به عنوان ضعف در صفحه نمایش گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا در حالت Vivid مشاهده می‌شود نقص این دستگاه نبوده و به صورت عمدی به این حالت تغییر داده شده است. با این حال بسیاری از کاربران رنگ‌های شاداب گلکسی اس ۲۳ اولترا را پسندیده و نسبت به این تغییر رنگ […]

سامسونگ می‌گوید آنچه که به عنوان ضعف در صفحه نمایش گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا در حالت Vivid مشاهده می‌شود نقص این دستگاه نبوده و به صورت عمدی به این حالت تغییر داده شده است. با این حال بسیاری از کاربران رنگ‌های شاداب گلکسی اس ۲۳ اولترا را پسندیده و نسبت به این تغییر رنگ ناراضی هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در گلکسی اس ۲۴ اولترا و در زمان استفاده از حالت Vivid متوجه تفاوت چندانی در رنگ‌های نمایشگر با حالت معمولی نمی‌شوید. البته بسیاری از کاربران این امر را یک نقص دانسته متوجه این موضوع در حالی که سامسونگ در گزارشی اعلام کرد این تغییرات برای ارائه یک تجربه طبیعی‌تر انجام گرفته و نباید به عنوان نقص شناخته شود.

ممکن است گلکسی اس ۲۴ اولترا مشابه طرح قبلی خود دیده شود اما به گفته سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا تغییرات متنوعی به خود دیده که از جمله آنها می‌توان به صفحه نمایش تخت ویژگی‌های هوش مصنوعی قاب تیتانیومی و دیگر ارتقاه‌های این گوشی اشاره کرد. یکی از تغییرات این گوشی که کاربران گزارش‌های آن را منتشر کرده‌اند رنگ‌های مرده گلکسی اس ۲۴ اولترا نسبت به نسخه قبلی خود است. پس از آن کارشناسان تصور می‌کردند این مشکل نرم‌افزاری از طریق یک آپدیت توسط سامسونگ برطرف خواهد شد. اما اکنون سامسونگ اعلام کرده است این رنگ‌ها به طور عمدی تغییر داده شده تا طبیعیتر به نظر برسند.

با وجود عمدی بودن تغییرات ایجاد شده همچنان کاربران رنگ‌های شاداب مربوط به Vivid را در پرچمداران قبلی سامسونگ ترجیح می‌دهند. همچنین بسیاری از کاربران اعلام کردند که از حالت جدید در گوشی گلکسی اس ۲۴ ناراضی بوده و امکان تغییر آن نیز توسط سامسونگ وجود ندارد. این شرکت قصد ندارد برای بهتر کردن این حالت یک آپدیت نرم افزاری منتشر کند زیرا آن را یک نقص ندانسته و یک تغییر مهم در نسخه های جدید تلقی می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال