نسخه وب اپلیکیشن یوتیوب بخش پر بازدید ویدیو را به کاربر نشان می دهد

قابلیت جدید نسخه وب و موبایل اپلیکیشن یوتیوب به کاربران کمک می کند تا تنها بخش پر بازدید ویدیوها را مشاهده کنند. پیش از این تنها کاربران پرمیوم یوتیوب به طور آزمایشی به این قابلیت دسترسی داشتند. اما اکنون تمامی کاربران می‌توانند از این تغییر جدید استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

قابلیت جدید نسخه وب و موبایل اپلیکیشن یوتیوب به کاربران کمک می کند تا تنها بخش پر بازدید ویدیوها را مشاهده کنند. پیش از این تنها کاربران پرمیوم یوتیوب به طور آزمایشی به این قابلیت دسترسی داشتند. اما اکنون تمامی کاربران می‌توانند از این تغییر جدید استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با کمک این قابلیت در زمان تماشای یک ویدیو در بخش پایین و به صورت نموداری بیشترین پخش توسط دیگر کاربران مشخص خواهد شد. به این ترتیب کاربران می‌توانند در ویدیوهای طولانی تنها بخش های اصلی یک ویدیو که بیشترین بازدید را داشته پیدا کرده و آن را تماشا کنند.

 در حال حاضر تنها برخی کاربران به این قابلیت دسترسی دارند و در آینده نزدیک تمامی کاربران نیز می توانند از آن استفاده کنند. به روز رسانی دیگر این نسخه از یوتیوب نیز به ویدیوهای طولانی اختصاص دارد. به طوری که کاربران می توانند آنها را به بخش های مختلفی تقسیم کنند. به عنوان مثال کاربر می تواند در این نوع از ویدیوها تنها لحظات مورد نظر خود را مشخص کرده و تماشا کند. علاوه بر آن تلویزیون های هوشمند و کنسول های بازی نیز به ابزار تقسیم بندی ویدئو ها مجهز شدند. از دیگر ویژگی اضافه شده نیز می‌توان به Single Loop اشاره کرد که در این صورت یک ویدیو برای پخش مجدد تنظیم خواهد شد و روی تکرار قرار می گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال