نسخه ویندوز Quick share برای علاقمندان به اشتراک گذاری سریع منتشر شد

نسخه جدید اپلیکیشن Quick share برای ویندوز 10 منتشر شد. اکنون کاربران ویندوز نیز می‌توانند از این اپلیکیشن در انتقال فایل بین موبایل و کامپیوتر استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنو و به نقل از جی‌اس‌ام آرنا سامسونگ همکاری با مایکروسافت باعث اضافه شدن قابلیت گوشی به ویندوز ۱۰ شده است این اپلیکیشن […]

نسخه جدید اپلیکیشن Quick share برای ویندوز 10 منتشر شد. اکنون کاربران ویندوز نیز می‌توانند از این اپلیکیشن در انتقال فایل بین موبایل و کامپیوتر استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنو و به نقل از جی‌اس‌ام آرنا سامسونگ همکاری با مایکروسافت باعث اضافه شدن قابلیت گوشی به ویندوز ۱۰ شده است این اپلیکیشن امکان انتقال سریع تر فایل ها به موبایل و کامپیوتر را امکان پذیر می کند پیش از این اپلیکیشن مورد نظر تنها برای اندروید بوده اما اکنون کاربران ویندوز نیز می توانند از آن استفاده کنند.

فرایند ارسال در این اپلیکیشن نیز با کمک وای فای انجام گرفته و سرعت انتقال نیز بسیار بالا خواهد بود. همکاری اخیر دو شرکت سامسونگ و مایکروسافت استفاده از اپلیکیشن های مایکروسافت در گوشی های سامسونگ بصورت پیش فرض را بیشتر کرده و مایکروسافت نیز امکان استفاده از قابلیت های سامسونگ را در ویندوز افزایش داده است. همچنین کاربران ویندوز که گوشی های سامسونگ دارند نیز می‌توانند تجربه بهتری در انتقال فایل داشته باشند. کاربران برای دریافت این اپلیکیشن می توانند به فروشگاه ویندوز 10 مراجعه کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال