CD-Projekt: به این زودی‌ها منتظر عرضه نسخه جدید عنوان The Witcher نباشید!

همان‌طور که می‌دانید عنوان بزرگ The Witcher III: Wild Hunt که سال 2015 وارد بازار شد، یکی از بهترین و برترین بازی‌هایی است که تاکنون در اختیار کاربران قرار گرفته است. پس از عرضه شدن بسته‌های الحاقی مختلف برای این بازی، به تازگی بسته‌ی الحاقی Blood and Wine نیز به صورت رسمی عرضه شده که […]

همان‌طور که می‌دانید عنوان بزرگ The Witcher III: Wild Hunt که سال 2015 وارد بازار شد، یکی از بهترین و برترین بازی‌هایی است که تاکنون در اختیار کاربران قرار گرفته است. پس از عرضه شدن بسته‌های الحاقی مختلف برای این بازی، به تازگی بسته‌ی الحاقی Blood and Wine نیز به صورت رسمی عرضه شده که بخش‌های داستانی مختلفی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. اما آیا باز هم شاهد عرضه شدن نسخه‌ی جدید این بازی خواهیم بود؟

شاید سوالی بسیار سخت را مطرح کرده باشیم، اما پیشتر اطلاعاتی منتشر شده بود که نشان میداد Wild Hunt و بسته‌ی الحاقی Blood and Wine آخرین بخش از فرانچایز بزرگ The Witcher محسوب می‌شود و شاید هرگز شاهد عرضه نسخه‌ی جدید این بازی نباشیم.

با توجه به اطلاعات جدیدی که وب‌سایت یوروگیمر منتشر نموده، در آخرین مصاحبه‌ی آنها با یکی از موسسان شرکت CD-Projekt Red، آقای Marcin Iwinski در رابطه با آینده‌ی فرانچایز The Witcher، وی اعلام کرده بود که Blood and Wine واقعا آخرین بخش از بازی The Witcher برای زمان فعلی به حساب می‌آید. وی اذعان داشت همان‌طور که پیش‌تر نیز آن‌ها اعلام کرده بودند، واقعا Blood and Wine پایان کار The Witcher محسوب می‌شود و حتی اگر بخواهند نسخه‌ی جدیدی از این بازی را نیز عرضه کنند، به این زودی‌ها نباید منتظر عرضه شدن آن باشیم. همین‌طور وی اعلام نموده که تمایل زیادی برای آگاهی از احساس کاربران داشته و می‌خواهد بداند که آنها در این رابطه چه نظری دارند.

شاید با انتشار این اخبار، ذهن شما سمت اطلاعاتی که پیش‌تر در مورد برنامه‌ی آینده این شرکت منتشر شده، برود. پیش‌تر مشخص شده بود که CD-Project Red در حال توسعه یک بازی مرموز در سبک RPG (نقش‌آفرینی) بوده و قصد دارد طی برنامه‌ای شش ساله، آن را در زمانی میان سال‌های 2017 تا 2021 وارد بازار کند. حال این امکان وجود که دیگر شاهد عرضه شدن نسخه‌ی جدید این بازی نبوده و با عنوانی کاملا جدید از سوی این شرکت روبه‌رو باشیم. حتی می‌توانیم این‌گونه تصور کنیم که این بازی مرموز که قرار است در اختیار کاربران قرار بگیرد، The Witcher 4 باشد.

هر چند این تنها گمان‌هایی‌ است که ما می‌توانیم در حال حاضر داشته باشیم و شاید هرگز آن‌ها به حقیقت تبدیل نشوند چرا که آقای Iwinski اذعان داشته که آن‌ها یک شرکت تجاری عمومی هستند و نمی‌توانند در مورد برنامه‌های خود صحبت کنند، اما وی این اطمینان را به کاربران داده که مهندسان این شرکت در حال توسعه نسخه‌ی جدیدی از بازی The Witcher نیستند!

حال این انتظار وجود دارد که توسعه‌دهندگان و سازندگان بخواهند بر روی عنوان بعدی خود یعنی Cyberpunk 2077 تمرکز کنند. و شاید خبر عرضه نشدن نسخه‌ی جدیدی از سری بازی‌های The Witcher، خبر بسیار بدی برای تمامی علاقه‌مندان به سبک RPG باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال