سازمان بهداشت جهانی کارایی داروی کمپانی آمریکایی را تائید کرد

یک شرکت داروسازی آمریکایی به نام Gilead Sciences نشانه هایی از تاثیر داروی Remdesivir بر روی ویروس کرونا را تائید کرد. سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که این دارو توانایی تاثیر روی Covid-19 را از خود نشان داده است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، شرکت داروسازی Gilead Sciences پیش از این داروهای مختلفی را […]

یک شرکت داروسازی آمریکایی به نام Gilead Sciences نشانه هایی از تاثیر داروی Remdesivir بر روی ویروس کرونا را تائید کرد. سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که این دارو توانایی تاثیر روی Covid-19 را از خود نشان داده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، شرکت داروسازی Gilead Sciences پیش از این داروهای مختلفی را برای بیماری های مختلف مانند هپاتیت سی و ویروس HIV تولید کرده بود. Remdesivir نام دارویی است که آزمایش های خود را پشت سر گذاشته است و نتایج مثبت آن تائید شده است.

سازمان بهداشت جهانی در مورد این دارو می گوید: این دارو تنها دارویی است که امیدواریم به بیماران Covid-19 کمک کند. این دارو برای بیماری هایی مانند سارس و ابولا استفاده شده و عملکرد خوبی داشته است. در حال حاضر این دارو بر روی دو بیمار چینی در حال آزمایش است. نتیجه آزمایش ها بر روی این دو بیمار دو ماه دیگر بطور کامل مشخص خواهد شد. Remdesivir قادر است از بازتولید آنزیم ویروس درون سلول بدن انسان جلوگیری کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال