سریع ترین رم موبایلی جهان توسط SK Hynix رونمایی شد

شرکت SK Hynix از جدیدترین حافظه خود در استاندارد LPDDR5T رونمایی کرد. این حافظه ۱۳ درصد سریعتر از LPDDR5X است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، SK Hynix سازنده تراشه های حافظه اعلام کرد جدیدترین محصول این شرکت یک حافظه موبایلی است که سریعترین رم از خانواده LPDDR5T محسوب می‌شود. سرعت LPDDR5T حدود […]

شرکت SK Hynix از جدیدترین حافظه خود در استاندارد LPDDR5T رونمایی کرد. این حافظه ۱۳ درصد سریعتر از LPDDR5X است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، SK Hynix سازنده تراشه های حافظه اعلام کرد جدیدترین محصول این شرکت یک حافظه موبایلی است که سریعترین رم از خانواده LPDDR5T محسوب می‌شود. سرعت LPDDR5T حدود ۹.۶ گیگابیت بر ثانیه است که ۱۳ درصد نسبت به LPDDR5X سریعتر است. حرف T در انتها نیز به کلمه Turbo اشاره دارد که نشان دهنده سرعت بالای حافظه مذکور است.

محدوده ولتاژ کارکرد این تراشه بین ۱.۰۱ و ۱.۱۲ ولت است که توسط شورای مشترک مهندسی دستگاه های الکترونیکی تنظیم می‌شود. حافظه جدید دارای سرعت بالا و مصرف انرژی اندک است. SK Hynix قصد دارد در آینده ظرفیت های متنوعی از این حافظه را در اختیار کاربران قرار دهد. در حال حاضر نیز این شرکت بسته هایی ۱۶ گیگابایتی از تراشه های مختلف را ارائه می کند که می تواند قدرت پردازش معادل ۷۷ گیگابایت بر ثانیه ارائه کند.

شرکت SK Hynix از نیمه دوم امسال تولید انبوه حافظه های جدید را با کمک فناوری 1anm به عنوان نیل چهارم فناوری ۱۰ نانومتری آغاز خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال