اولین پردازنده 16 هسته ای جهان Ryzen 9 3950X توسط AMD ساخته شد

خبرهای منتشر شده نشان می دهد که شرکت AMD پردازنده جدید خود به نام Ryzen 9 3950X را روانه بازار کرده است. این پردازنده در تاریخ 8 مهر و با قیمت 749 دلار عرضه خواهد شد. این پردازنده گیمینگ و مناسب برای مولتی ‌تسکینگ است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تک نیوز ، […]

خبرهای منتشر شده نشان می دهد که شرکت AMD پردازنده جدید خود به نام Ryzen 9 3950X را روانه بازار کرده است. این پردازنده در تاریخ 8 مهر و با قیمت 749 دلار عرضه خواهد شد. این پردازنده گیمینگ و مناسب برای مولتی ‌تسکینگ است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تک نیوز ، شرکت AMD اولین پردازنده گیمینگ 16 هسته ای جهان را ساخته است. این محصول که Ryzen 9 3950X نام دارد ، ۱۶ هسته و ۳۲ ترد ، فرکانس بوست ۴.۷ گیگاهرتزی و ۷۲ مگابایت کش خواهد داشت. بنظر میرسد این محصول سریع‌ترین پردازنده‌ی سری رایزن 3000 است. و با پردازنده قبلی این سری فاصله بسیاری دارد.

پردازنده قبلی این شرکت Ryzen 9 3900X نام داشت که ۱۲ هسته و ۲۴ ترد دارد و از لحاظ مشخصات بالاترین پردازنده در سری 3000 این شرکت محسوب میشود. قیمت آن 499 دلار و سرعت فرکانس بوست آن به ۴.۶ گیگاهرتز است.

یک فروشگاه اینترنتی در آلمان به نام Digitec این پردازنده را در بین محصولات خود قرار داده است و تاریخ عرضه آن را 30 سپتامبر برابر با هشتم مهر اعلام کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال