اولین نمایشگر اولد ۲۴۰ هرتزی جهان توسط سامسونگ معرفی شد

اولین پنل اولد ۲۴۰ هرتزی جهان برای لپ تاپ ها توسط سامسونگ معرفی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پنل اولد ۲۴۰ هرتزی سامسونگ دارای نرخ تاخیر بسیار کم خواهد بود به طوری که می توان از آن برای لپ تاپ های گیمینگ رده بالا استفاده کرد. پیش از این نیز ریزر از این […]

اولین پنل اولد ۲۴۰ هرتزی جهان برای لپ تاپ ها توسط سامسونگ معرفی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پنل اولد ۲۴۰ هرتزی سامسونگ دارای نرخ تاخیر بسیار کم خواهد بود به طوری که می توان از آن برای لپ تاپ های گیمینگ رده بالا استفاده کرد. پیش از این نیز ریزر از این پنل نمایشگر اولد در دستگاه خود استفاده کرده بود. پنل جدید سامسونگ ۱۵ اینچی و به نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز مجهز است. همچنین این پنل به فناوری هایی مانند HDR10 پلاس و دالبی ویژن نیز مجهز خواهد بود.

به نظر می‌رسد ریزر اولین شرکتی است که از این پنل در لپ تاپ گیمینگ مدل Razer Blade 15 استفاده کرده است. نرخ پائین پاسخگویی این پنل، آن را برای لپ تاپ های گیمینگ به واسطه تجربه بازی روان تر مناسب کرده است. این لپ‌تاپ در اواخر سال ۲۰۲۲ عرضه می شود. علاوه ‌بر پنل جدید سامسونگ این شرکت یک پنل اولد تاشو نیز معرفی کرده است که در صورت تا شدن ابعاد آن نصف خواهد شد و به دلیل امکان اتصال کنترلر به این نمایشگر تاشو استفاده از آن در کنسول های بازی دستی نیز وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال