اولین دوچرخه پرنده جهان با الهام از جنگ ستارگان عرضه شد

اولین دوچرخه پرنده جهان اکنون وارد بتز شده و با قیمت ۵۰۰ هزار دلار قابل خریداری است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خودرو پرنده هوایی اوکی با ۳.۶ متر طول توسط شرکت AERWINS ساخته شده است. این وسیله حدود ۲۹۹ کیلوگرم وزن دارد و یک موتور مرکزی کاوازاکی بزرگ با قدرت ۲۲۸ […]

اولین دوچرخه پرنده جهان اکنون وارد بتز شده و با قیمت ۵۰۰ هزار دلار قابل خریداری است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خودرو پرنده هوایی اوکی با ۳.۶ متر طول توسط شرکت AERWINS ساخته شده است. این وسیله حدود ۲۹۹ کیلوگرم وزن دارد و یک موتور مرکزی کاوازاکی بزرگ با قدرت ۲۲۸ اسب بخار روی آن نصب است.

باتری بزرگ این دوچرخه وظیفه تامین انرژی فن های قرار گرفته در لبه بیرونی را بر عهده دارد. سرعت آن بین ۸۰ تا ۹۹ کیلومتر در ساعت خواهد بود. شرکت سازنده در مورد این دوچرخه توضیح داده است با این وسیله به داستان های علمی تخیلی جان بخشیده شد. همچنین زندگی آزادتر را تجربه خواهید کرد، با گسترش ایده های خود در مورد حمل و نقل می توان تجربه متفاوتی از جهان داشت. این شرکت نیز با هدف ایجاد تغییر جدید در عرصه حمل و نقل آغاز بکار کرده است.

شرکت AERWINS در ژوئن ۲۰۲۲ راه اندازی جهانی دوچرخه هوایی XTurismo را در یک کنفرانس بین المللی اعلام کرده بود. همچنین این شرکت در حال دریافت سفارش از تمام جهان است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال