احتمالا اولین کروم بوک گیمینگ جهان توسط لنوو عرضه خواهد شد

وبسایت شرکت لنوو اطلاعاتی در زمینه کروم بوک جدید این شرکت منتشر کرد که از مشخصات آن میتوان به نوع دستگاه پی برد. احتمالا لنوو به زودی اولین کروم بوک گیمینگ جهان را عرضه میکند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اطلاعات بدست آمده از سایت لنوو نشان می دهد این شرکت به […]

وبسایت شرکت لنوو اطلاعاتی در زمینه کروم بوک جدید این شرکت منتشر کرد که از مشخصات آن میتوان به نوع دستگاه پی برد. احتمالا لنوو به زودی اولین کروم بوک گیمینگ جهان را عرضه میکند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اطلاعات بدست آمده از سایت لنوو نشان می دهد این شرکت به زودی اولین کروم بوک گیمینگ جهان را معرفی میکند. در یکی از صفحات این وبسایت اطلاعاتی در مورد دستگاهی با شناسه IP 5 Chrome 17IAU7 دیده می شود که احتمالا به اولین کروم بوک گیمینگ در جهان تعلق دارد. وبسایت Chrome unboxed با دنبال کردن پیوند این شناسه توانست اطلاعاتی در مورد این دستگاه بدست آورد. احتمالا نام دستگاه جدید لنوو IdeaPad Gaming خواهد بود.

لنوو هنوز دستگاه جدید خود را معرفی نکرده است اما برخی مشخصات فنی آن فاش شده است. کروم بوک گیمینگ دارای صفحه نمایش ۱۶ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. صفحه کلید آن از چهار طرف دارای نورپردازی RGB است که آن را همانند دستگاههای گیمینگ نشان میدهد. طبق گزارش دیجیتال ترندز این دستگاه احتمالا با پردازنده های Core i5 و یا Core i3 و ۸ گیگابایت حافظه رم عرضه میشود. حافظه ذخیره سازی آن نیز ۵۱۲ گیگابایت است.

زمانبندی معرفی کروم بوک گیمینگ لنوو چندان مناسب نیست. زیرا گوگل اعلام کرد به زودی سرویس بازی ابری استادیا را تعطیل میکند. اما کاربران هنوز امکان استفاده از دیگر سرویس های آنلاین مانند GeForce Now را خواهند داشت. البته گوگل قصد دارد استیم را به کروم اضافه کند. بدین ترتیب دارندگان کروم بوک می توانند از بازی های طراحی شده برای گوشی های هوشمند و تبلت ها نیز استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال