اولین روتر گیمینگ جهان مجهز به وای فای 6E توسط ایسوس معرفی شد

ایسوس در نمایشگاه CES 2022 از اولین روتر گیمینگ چهار بانده رونمایی کرد. نام این دستگاه ROG Rapture GT-AXE16000 و اولین روتر 4 بانده ای محسوب می‌شود که می‌تواند از Wi-Fi 6E پشتیبانی کند. احتمالا عرضه این روتر در اواخر فصل اول 2022 انجام میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محصول جدید […]

ایسوس در نمایشگاه CES 2022 از اولین روتر گیمینگ چهار بانده رونمایی کرد. نام این دستگاه ROG Rapture GT-AXE16000 و اولین روتر 4 بانده ای محسوب می‌شود که می‌تواند از Wi-Fi 6E پشتیبانی کند. احتمالا عرضه این روتر در اواخر فصل اول 2022 انجام میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محصول جدید ایسوس مخصوص گیمر ها تولید شده و با قیمت ۶۴۹ دلار نسبت به نمونه های مشابه قیمت بهتری دارد. این روتر چهاربانده می‌تواند سیگنالهای خود را در چهار باند بی سیم منتشر کند. باند های پشتیبانی شده توسط این روتر شامل یک باند ۲.۴ گیگاهرتز، دو باند ۵ گیگاهرتز و یک باند 6 گیگاهرتزی خواهد بود. طبق گفته ایسوس سه باند فرکانس بالای آن می‌توانند سرعتی برابر با ۴۸۰۴ مگابیت بر ثانیه ارائه کند. اما در باند 2.4 گیگاهرتزی حداکثر سرعت به ۱۱۴۸ مگابیت در ثانیه می رسد.

در این روتر کاربر با استفاده از باندهای ۵ و ۶ گیگاهرتزی می تواند یک شبکه مش خانگی ایجاد کند و بدین ترتیب از حداکثر سرعت این روتر استفاده کنند.از دیگر ویژگی‌های این روتر وجود دو درگاه LAN پرسرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه و چهار LAN پر سرعت یک گیگابیت بر ثانیه است.

یک درگاه WAN 2.5 گیگابیت بر ثانیه‌ای و دو درگاه USB هم در این روتر قرار داده شده است. از دیگر مشخصات روتر ظاهری شبیه به عنکبوت است که ۸ آنتن در اطراف آن قرار داده شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال