بزرگترین آژانس تبلیغاتی دنیا توقف همکاری با توییتر را توصیه می کند

یکی از آژانس های بزرگ تبلیغاتی در جهان به نام Omnicom به دیگر مشتریان خود توصیه کرده در حال حاضر همکاری با توییتر را متوقف کنند. این شرکت در حاضر با برندهای مطرحی مانند اپل، مک دونالد و پپسی کار می کند. به گفته این شرکت ابتدا باید وضعیت ایمنی و اعتماپذیری توییتر با مدیریت […]

یکی از آژانس های بزرگ تبلیغاتی در جهان به نام Omnicom به دیگر مشتریان خود توصیه کرده در حال حاضر همکاری با توییتر را متوقف کنند. این شرکت در حاضر با برندهای مطرحی مانند اپل، مک دونالد و پپسی کار می کند. به گفته این شرکت ابتدا باید وضعیت ایمنی و اعتماپذیری توییتر با مدیریت ایلان ماسک تثبیت شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توصیه بزرگترین شرکت تبلیغاتی دنیا به قطع همکاری با توییتر یکی از مهمترین دردسرهای این شرکت پس از ورود ماسک محسوب میشود.

این شرکت تبلیغاتی یادداشتی را با نام نگرانی های موجود در زمینه ایمنی برندها در توییتر منتشر کرد که طی آن از مشتریان خود خواسته است در حال حاضر و برای کوتاه مدت در این شبکه اجتماعی فعالیتی نداشته باشند. در این یادداشت به اتفاقات افتاده در این پلتفرم

و پیچیدگی های نمایش تبلیغات در آن اشاره شده است. همچنین برخی از مشکلات این پلتفرم مانند تعدیل نیروی انسانی، استعفای مدیران و حساب های کاربری جعلی با تیم آبی در آن نام برده شده است. Omnicom سطح ریسک ایمنی در توییتر را برای اکثر برندها غیرقابل قبول توصیف کرد.

توصیه اصلی این آژانس تبلیغاتی خودداری از تبلیغات در توییتر تا زمان تضمین ساز و کارهای ایمنی مناسب است. زیرا فقدان مدیر ارشد در توییتر باعث شد تا آنها نتوانند به مشتریان خود تضمین ارائه کنند. با توجه به کسب درآمد توییتر از طریق تبلیغات، بنظر می‌رسد وضعیت فعلی نتوانسته مشتریان را برای همکاری با توییتر راضی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال