بزرگترین گالری هنر دیجیتال جهان در پایگاه زیردریایی نازی ها

پایگاه زیردریایی نازی ها از جمله سازه هایی است که از جنگ جهانی دوم مانده است. اکنون این پایگاه ۸۰ ساله نازی ها در فرانسه به عنوان یک گالری هنر دیجیتال مورد استفاده قرار گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پایگاه زیردریایی بردو در قدیم میزبان ۴۳ زیر دریایی بوده است اما اکنون […]

پایگاه زیردریایی نازی ها از جمله سازه هایی است که از جنگ جهانی دوم مانده است. اکنون این پایگاه ۸۰ ساله نازی ها در فرانسه به عنوان یک گالری هنر دیجیتال مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پایگاه زیردریایی بردو در قدیم میزبان ۴۳ زیر دریایی بوده است اما اکنون چند سالی است که متروکه و خالی مانده است. مدتی است که تصمیم های نهایی برای ایجاد یک گالری هنر دیجیتال در این پایگاه گرفته شده است. این پایگاه که اکنون با نام  Bassins de Lumières شناخته می‌شود قرار بود در بهار امسال به عنوان بزرگترین گالری هنر دیجیتال افتتاح شود اما مشکلاتی مانند شیوع ویروس کرونا مانع از این کار شد. این پایگاه در سال ۱۹۴۱ با کمک نیروهای کار اجباری نازی ها ساخته شده و در سال ۱۹۴۳ به این پایگاه عملیاتی تبدیل شد. اما تنها دو سال تا پایان جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار گرفت. با این که هدف بمباران قرار گرفته بود اما آسیبی به این سازه نرسید.

 گالری هنر دیجیتال اکنون ۱۲ هزار و ۷۷۷ متر مربع فضا دارد که در آن از ۹۰ ویدئو پروژکتور و صد کیلومتر کابل فیبر نوری برای نمایش آثار استفاده می شود. در این گالری آثار هنرمندان معروف به صورت دیجیتالی نمایش داده می شود و وجود ۴ استخر ۱۱۰ متری و انعکاس آثار هنری در آب استخرها همزمان با پخش آهنگ حس فراگیری را در گالری به وجود می آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال