نمونه اولیه شیائومی ۱۲ با دوربین متفاوت از دیگر مدل ها عرضه شد

شیائومی چند روز پیش گوشی سری جدید شیائومی ۱۲ را رونمایی کرده بود. اکنون تصاویری از نمونه اولیه این گوشی منتشر شده که در برخی مشخصات با نسخه تجاری تفاوت دارد. تفاوت اصلی در نمونه اولیه استفاده از دوربین اصلی بزرگتر نسبت به نسخه تجاری است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک […]

شیائومی چند روز پیش گوشی سری جدید شیائومی ۱۲ را رونمایی کرده بود. اکنون تصاویری از نمونه اولیه این گوشی منتشر شده که در برخی مشخصات با نسخه تجاری تفاوت دارد. تفاوت اصلی در نمونه اولیه استفاده از دوربین اصلی بزرگتر نسبت به نسخه تجاری است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک کاربر شبکه اجتماعی ویبو تصویری را مربوط به گوشی شیائومی ۱۲ منتشر کرده که در آن اگر چه گوشی مورد نظر با نمونه نهایی شباهت دارد اما در طراحی آن تفاوت هایی نیز به چشم می‌خورد.

به عنوان مثال در مقایسه این دو گوشی متوجه استفاده از دوربین اصلی بزرگتر در نمونه نهایی میشویم. ممکن است در حالت عادی چنین تفاوتی به چشم نیاید اما هنگام قرارگیری آنها در کنار یکدیگر این تفاوت قابل تشخیص است.

همچنین نمونه اولیه و نهایی در رنگ ماژول دوربین نیز با هم تفاوت دارند. تصویری که از شیائومی ۱۲ منتشر شده با رنگی متفاوت از رنگ های موجود در بازار است. رنگ ماژول دوربین با بدنه در نمونه اولیه با هم متفاوت است. این رنگ در نمونه های تجاری یکسان و برای هر دو قسمت بدنه و ماژول از یک رنگ استفاده شده است.

هنوز دلیل استفاده از دوربین کوچکتر در نمونه تجاری نسبت به نمونه نهایی مشخص نیست. اما به نظر می رسد بسیاری از کاربران طرفدار دوربین کوچکتر باشند. شیائومی ۱۲ مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام است و نمایشگر آن نیز با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز عرضه شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال