به زودی گوشی شیائومی ۱۲ اولترا با بهره مندی از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی روانه بازار می‌شود

خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد احتمالاً شیائومی ۱۲ اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی به زودی به طور رسمی عرضه خواهد شد.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک حساب کاربری به نام Digital Chat Station که در شبکه اجتماعی ویبو فعالیت دارد اعلام کرد شیائومی ۱۲ اولترا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی توسط این […]

خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد احتمالاً شیائومی ۱۲ اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی به زودی به طور رسمی عرضه خواهد شد.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک حساب کاربری به نام Digital Chat Station که در شبکه اجتماعی ویبو فعالیت دارد اعلام کرد شیائومی ۱۲ اولترا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی توسط این شرکت به زودی معرفی می شود. البته دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی لزوما به معنای کیفیت فوق العاده در تصویربرداری نخواهد بود.

اخبار منتشر شده در سال جاری از تلاش شیائومی برای ساخت این دوربین 200 مگاپیکسلی حکایت داشت. پیش از این شیائومی از گوشی می ۱۱ اولترا در اوایل سال میلادی رونمایی کرده بود که به نمایشگر امولد ۶.۸۱ اینچی و اسنپدراگون 888 با رم ۸ گیگابایت مجهز شده بود.

 سنسور اصلی دوربین سه گانه آن ۵۰ مگاپیکسل بوده است. گوشی بعدی و پرچمدار شیائومی نیز شیائومی ۱۲ اولترا خواهد بود که سنسور اصلی آن ۲۰۰ مگاپیکسلی است. طبق ادعای Digital Chat Station شیائومی گوشی جدید خود به نام شیائومی ۱۲ اولترا را در سه مدل با چیپ اسنپدراگون ۸۹۵ عرضه می‌کند.

 ویژگی اصلی این گوشی پرچمدار نیز دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی آن خواهد بود. هرچند اضافه شدن تعداد پیکسل ها به معنای ثبت عکس های باکیفیت نخواهد بود. با توجه به اینکه احتمال عرضه چنین گوشی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی وجود دارد در این صورت شیائومی رکورد عرضه بزرگترین دوربین در بازار را از آن خود خواهد کرد. گوشی های پرچمدار فعلی تنها به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز بودند.

باید توجه داشت که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی به معنای ثبت تصاویر با کیفیت بالاتر نخواهد بود. شیائومیدر این گوشی تلاش کرد تا تصاویر شگفت انگیز ۱۶ مگاپیکسلی تولید کند. اما ممکن است برای گرفتن عکس‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی نیز گزینه‌هایی در اختیار کاربر قرار داده شده باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال