در ۵ دقیقه ۲۸۳ میلیون دلار گوشی سری ۱۲ شیائومی فروخته شد

شیائومی که هفته گذشته گوشی سری ۱۲ خود را معرفی کرده بود در روز گذشته آن را برای اولین بار به صورت فروشگاه های خرده فروشی و آنلاین در بازار عرضه کرد. به گفته شیائومی این گوشی تنها در ۵ دقیقه اول زمان عرضه توانست ۲۸۳ میلیون دلار فروش داشته باشد. به گزارش سرویس اخبار […]

شیائومی که هفته گذشته گوشی سری ۱۲ خود را معرفی کرده بود در روز گذشته آن را برای اولین بار به صورت فروشگاه های خرده فروشی و آنلاین در بازار عرضه کرد. به گفته شیائومی این گوشی تنها در ۵ دقیقه اول زمان عرضه توانست ۲۸۳ میلیون دلار فروش داشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فروش ۲۸۳ میلیون دلاری شیائومی ۱۲ تنها در ۵ دقیقه ابتدایی وارد شدن به بازار به استراتژی جدید این شرکت برمی‌گردد. این شرکت برای گوشی شیائومی ۱۲ در ابتدا نسخه استاندارد را روانه بازار می‌کند. سپس نسخه پرو را به عنوان پرچمدار واقعی و نسخه ۱۲ ایکس را نیز به عنوان یک گوشی اقتصادی در اختیار کاربران قرار می دهد. به نظر می رسد این استراتژی شرکت توانسته بسیار موفق عمل کند. به طوری که برای اولین بار حضور شیائومی ۱۲ در بازار به فروش قابل توجه رسیده است. البته باید منتظر تماشای عملکرد کلی آن نیز باشیم.

شیائومی 12X دارای یک طراحی هوشمندانه است که در آن از پردازنده اسنپدراگون 870 و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده شده و با این وجود قیمت مقرون به صرفه ای دارد. بطوریکه بسیاری از مشتریان آن را یک نوع گوشی پرچمدار گران درنظر می گیرند. شیائومی قصد دارد در آینده مدل اولترا این گوشی را نیز به بازار عرضه کند که احتمالاً در اوایل سال ۲۰۲۲ انجام خواهد گرفت. گوشی های اخیر دارای نمایشگر ۶.۸۱ اینچی هستند و اکنون کاربران می‌توانند گزینه های یکسانی برای انتخاب داشته باشند.

شیائومی برای گوشی ۱۲ ایکس با رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایت قیمت ۵۰۲ دلار و نسخه های گران تر را به عنوان گوشی شیائومی ۱۲ پرو و با قیمت ۸۴۸ دلار به بازار عرضه کرده است. قیمت نسخه استاندارد نیز قیمت پایه ۵۸۰ دلار در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال