روتر تجاری ZTE به عنوان اولین روتر وای فای ۷ جهان معرفی شد

روتر جدید شرکت ZTE اولین روتر مبتنی بر وای فای ۷ است که توسط این شرکت معرفی شده است. البته حتی در سال ۲۰۲۲ نیز نرخ پذیرش وای فای 6 و 6E نیز بسیار پایین است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت ZTE اولین روتر تجاری وای فای ۷ به نام ZTE […]

روتر جدید شرکت ZTE اولین روتر مبتنی بر وای فای ۷ است که توسط این شرکت معرفی شده است. البته حتی در سال ۲۰۲۲ نیز نرخ پذیرش وای فای 6 و 6E نیز بسیار پایین است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت ZTE اولین روتر تجاری وای فای ۷ به نام ZTE MC888 Flagship را رونمایی کرد. این دستگاه قادر است داده‌های مربوط به اینترنت 4G یا LTE/5G را دریافت و آن ها را به سیگنالهای وای فای 7 تبدیل کند. با استفاده از آن و نصب در بیمارستان ها، کارخانه ها و روستاها نیاز به کابل های فیبر نوری و هزینه محصولات دیگر کاهش می یابد. محصول جدید ZTE با پشتیبانی از باندهای فرکانس sub6 و موج های میلی متری جهانی به فناوری آنتن هوشمند X این شرکت نیز مجهز است.

 این فناوری به MC888 اجازه می دهد تا از نظر آنتن دهی بهترین عملکرد را داشته باشد. فناوری آنتن کمکی نیز با هدف دستیابی به نرخ انتقال بالای موجهای میلیمتری درین دستگاه تعبیه شده است. یک صفحه ال ای دی نیز روی آن قرار داده شده تا بتوان تغییرات سیگنال شبکه را مشاهده کرد. همچنین با قابلیت ردیابی سیگنال موج های میلیمتری و قفل کردن آنها میتواند آنها را به حداکثر ۱۰ گیگابیت بر ثانیه برساند.

این دستگاه مبتنی بر وای فای ۷ به عنوان سریعترین دستگاه در جهان محسوب می‌شود که از باندهای فرکانس ۲.۴ و ۵ و ۶ پشتیبانی خواهد کرد و در صورت استفاده همزمان از این ۳ باند به سرعت ۱۹ گیگابیت بر ثانیه می رسد. به طور همزمان ۲۵۶ کاربر می توانند به آن متصل شده و از شبکه آن استفاده کنند. از دیگر قابلیت های آن می‌توان به فناوری پهنای باند ۳۲۰ مگاهرتز و عملیات چند پیوندی به همراه پوشش سیگنال بسیار گسترده نسبت به نسل قبلی اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال