آخرین نسخه بتای اسکایپ مایکروسافت با پشتیبانی از ویندوز 10 موبایل عرضه خواهد شد

مایکروسافت آخرین نسخه بتای اسکایپ را با پشتیبانی از ویندوز 10 موبایل عرضه خواهد کرد کاربران در صورتی که نسخه پیش نمایش ویندوز 10 موبایل را روی ویندوزفون خود نصب داشته باشند، می‌توانند نسخه جدید این اپلیکیشن پیام رسان محبوب را روی گوشی خود امتحان کنند. نسخه جدید اسکایپ بتا با هدف تبدیل شدن به […]

مایکروسافت آخرین نسخه بتای اسکایپ را با پشتیبانی از ویندوز 10 موبایل عرضه خواهد کرد

کاربران در صورتی که نسخه پیش نمایش ویندوز 10 موبایل را روی ویندوزفون خود نصب داشته باشند، می‌توانند نسخه جدید این اپلیکیشن پیام رسان محبوب را روی گوشی خود امتحان کنند.

نسخه جدید اسکایپ بتا با هدف تبدیل شدن به پیام رسان پیش‌فرض برای ویندوز 10 موبایل عرضه خواهد شد و بر همین اساس قادر خواهد بود تا مانند اپلیکیشن‌های گوگل هنگ اوت و iMessage پیام‌های کوتاه و همچنین گفتگوهای اسکایپ را به صورت یکجا و یکپارچه مدیریت کند.

از سوی دیگر قابلیت مکالمه اسکایپ به بخشی از اپلیکیشن تماس تلفنی ویندوز فون تبدیل خواهد شد. همچنین اسکایپ ویدئو، همان‌طور که از نام آن پیداست، قادر خواهد بود تا از تماس‌های تصویری پشتیبانی کند.

در حال حاضر این نسخه جدید برای کاربران آشنا و توسعه‌دهندگان در دسترس قرار گرفته است و مایکروسافت هنوز از آن به صورت رسمی رونمایی نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال