نسل بعدی آیفون هم اکنون وارد مراحل اولیه تولید شده است

بر طبق گزارش بلومبرگ، نسل بعدی آیفون‌های شرکت اپل، هم‌اکنون وارد مراحل اولیه تولید شده‌اند. انتظار می‌رود که اپل از جانشینان آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در ماه سپتامبر سال جاری میلادی رونمایی کند. ظاهراً نسل بعدی آیفون از نمایشگرهایی با فنّاوری فورس تاچ برخوردار خواهند بود. در چند سال گذشته اهالی کوپرتینو در […]

بر طبق گزارش بلومبرگ، نسل بعدی آیفون‌های شرکت اپل، هم‌اکنون وارد مراحل اولیه تولید شده‌اند. انتظار می‌رود که اپل از جانشینان آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در ماه سپتامبر سال جاری میلادی رونمایی کند.

ظاهراً نسل بعدی آیفون از نمایشگرهایی با فنّاوری فورس تاچ برخوردار خواهند بود. در چند سال گذشته اهالی کوپرتینو در حال کار و مذاکره با تأمین کنندگان این شرکت بوده تا بتواند این فنّاوری را برای بکار گیری در تولید انبوه آماده کند.

این تکنولوژی کاربر را قادر می‌سازد تا با وارد کردن میزان فشارهای مختلف بر روی نمایشگر یا ترک پد دستگاه، بسته به قدرت فشار آن‌ها، به توابع و امکانات مختلف روی دستگاه، دسترسی پیدا کنند. این تکنولوژی برای اولین بار در ساعت‌هوشمند اپل، موسوم به اپل واچ و همچنین مک‌بوک 12 اینچی جدید این شرکت که چندی پیش معرفی شد، به کار گرفته شد.

جای تعجب نخواهد بود که جانشینان خانواده آیفون 6 اپل، از سبک طراحی و ویژگی‌های همین خانواده استفاده کنند. همچنین شنیده‌ها حاکی از آنند که آیفون بعدی از بدنه آلومینیومی سخت‌تری نسبت به مدل‌های پیشین برخوردار خواهد بود.

این اولین بار نیست که در مورد استفاده اپل از فناوری فورس تاچ در نسل بعدی آیفون می‌شنویم و از آنجایی که این فناوری قبلاً توسط این شرکت در محصولاتش به کار رفته است، انتظار می‌رفت که اهالی کوپرتینو دوباره این تکنولوژی را مورد استفاده قرار دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال