۹ آیتم در جعبه هدست ویژن پرو وجود دارد

اپل قصد دارد در تاریخ ۱۳ بهمن ماه از هدست های ویژه پرو رونمایی کند. با توجه به گزارش‌های منتشر شده درون بسته این هدست احتمالاً نه آیتم وجود دارد که می‌تواند با توجه به سفارش مشتری تغییر کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با توجه به نزدیک شدن زمان پیش فروش […]

اپل قصد دارد در تاریخ ۱۳ بهمن ماه از هدست های ویژه پرو رونمایی کند. با توجه به گزارش‌های منتشر شده درون بسته این هدست احتمالاً نه آیتم وجود دارد که می‌تواند با توجه به سفارش مشتری تغییر کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با توجه به نزدیک شدن زمان پیش فروش این هدست‌ها عرضه این دستگاه توسط اپل به فروشگاه‌ها آغاز شده است. از طرفی برخی از یوتیوبرهای معروف نیز تلاش کردند تا ویدیویی از جعبه گشایی این هدست منتشر کنند. با توجه به ویدیوهای منتشر شده می‌توان اقلام موجود در جعبه این هدست را مشخص کرد.

مهمترین قطعه درون جعبه خود هدست ویژن پرو است که با یک پوشش کشسان روی دو طرف نمایشگر می‌تواند به راحتی روی سر کاربر قرار بگیرد. قطعه دیگر لنزهای طبی هستند که در صورت استفاده از عینک باید آنها را سفارش دهید. همچنین درون این جعبه یک کیف مسافرتی وجود دارد که در صورت نیاز به حمل هدست می‌توان از آن برای جابجایی استفاده کرد.

از دیگر اقلام درون جعبه هدست می‌توان به دو دفترچه راهنمای استفاده از دستگاه یک دستمال میکروفیبر برای تمیز کردن هدست و بالشتک مخصوص جلوگیری از نور درون جعبه ااشاره کرد. بند Dual loop درون جعبه همراه با بند قرار گرفته روی خود دستگاه می‌تواند برای توزیع وزن و افزایش احساس راحتی کاربر مورد استفاده قرار بگیرد. باتری مستقل نیز درون جعبه قرار دارد که در صورت نیاز به حمل هدست باید آن را درون جیب قرار داده و با خود حمل کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال