احتمال عرضه کابل تاندر بولت جداگانه برای آیفون ۱۵ پرو وجود دارد

یکی از منابع آگاه در حوزه فناوری می‌گوید احتمالاً اپل یک کابل جانبی جداگانه از نوع تاندر بولت برای مدل‌های پرو در آیفون ۱۵ معرفی خواهد کرد. این کابل می‌تواند سرعتی معادل ۴۰ گیگابایت بر ثانیه ارائه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک منبع آگاه در ایکس اعلام کرد طول کابل […]

یکی از منابع آگاه در حوزه فناوری می‌گوید احتمالاً اپل یک کابل جانبی جداگانه از نوع تاندر بولت برای مدل‌های پرو در آیفون ۱۵ معرفی خواهد کرد. این کابل می‌تواند سرعتی معادل ۴۰ گیگابایت بر ثانیه ارائه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک منبع آگاه در ایکس اعلام کرد طول کابل تاندر بولت جدید حدود ۰.۸ متر است و نسبت به تاندربولت ۴ اپل کمی کوتاهتر است. همچنین این کابل می تواند از شارژ سریع ۱۵۰ وات پشتیبانی کند. اپل قصد دارد این کابل را به صورت جداگانه و نوعی لوازم جانبی عرضه کند.

اپل تمامی مدل های آیفون ۱۵ را همراه با پورت USB C عرضه خواهد کرد. هنوز مشخص نیست مدل های پرو چه استانداردی خواهند داشت. طبق گفته مینگ چی کو در سال گذشته، ممکن است مدل های پرو آیفون های بعدی دارای استاندارد USB 3.2 یا همان تاندربولت ۳ باشند. بنابراین کابل USB 4 اعلام شده در شایعات اخیر احتمالا دارای پروتکل تاندربولت ۴ هستند. این کابل می تواند دو برابر استاندارد فعلی یعنی ۴۰ گیگابیت بر ثانیه سرعت داشته باشد. طبق ادعای این منبع آگاه کابل معرفی شده سرعت شارژی برابر ۱۵۰ وات خواهد داشت. در حالی که کابل تاندربولت فعلی اپل سرعتی معادل ۱۰۰ وات دارد. البته این به معنای سرعت شارژ آیفون های مدل پرو نسخه ۱۵ اپل با این سرعت شارژ نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال