خبری از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در گلکسی اس ۲۳ اولترا نخواهد بود

برخلاف آنچه تاکنون در مورد گلکسی اس ۲۳ منتشر شده بود، ظاهراً این گوشی قرار نیست با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه شود. گلکسی اس ۲۳ اولترا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی تولید می شود. پیش از این شایعاتی در مورد وجود یک حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی در این گوشی منتشر شده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

برخلاف آنچه تاکنون در مورد گلکسی اس ۲۳ منتشر شده بود، ظاهراً این گوشی قرار نیست با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه شود. گلکسی اس ۲۳ اولترا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی تولید می شود. پیش از این شایعاتی در مورد وجود یک حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی در این گوشی منتشر شده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ طبق روال گذشته معرفی گوشی های جدید را در اوایل سال انجام می دهند و در صورتی که شایعه رونمایی آن در زمان مشخص شده درست باشد احتمالاً در اواسط بهمن شاهد معرفی گلکسی اس ۲۳ سامسونگ هستیم. این در حالی است که بسیاری از شایعات خبر از استفاده سامسونگ از یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در این گوشی می دهد. اما انتشار مشخصات فاش شده از این گوشی نشان می دهد گلکسی اس ۲۳ اولترا به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز است.

طبق گزارش MyFixGuid، گلکسی اس ۲۳ مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در پنل پشتی است و هنوز مشخص نیست این دوربین به چه نوع حسگر تصویری از سامسونگ مجهز خواهد بود.

گلکسی اس ۲۳ اولترا در پنل پشتی خود علاوه بر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، سه دوربین دیگر نیز خواهد داشت که دو عدد از آنها حسگر ۱۲ مگاپیکسلی هستند و سومی نیز یک حسگر ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین این گوشی برخلاف گلکسی اس ۲۲ اولترا به دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز است. طبق خبرهای اخیر این گوشی از نسخه تقویت شده تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره مند خواهد بود.