این گجت پوشیدنی قادر است میزان الکل خون کاربر را نشان دهد

شرکت BACtrack محصول جدیدی تولید کرده است. این مچ‎بند که Skyn نام دارد قادر است با استفاده از فن‎آوری سلول سوختی میزان الکل خون را نشان دهد. این گجت بر روی مچ بسته می‎شود و به طور مداوم، در زمان آنی و به شکل غیر آزاردهنده‎ای میزان TAC (محتوای الکل ترانس درمال) شما را بررسی […]

شرکت BACtrack محصول جدیدی تولید کرده است. این مچ‎بند که Skyn نام دارد قادر است با استفاده از فن‎آوری سلول سوختی میزان الکل خون را نشان دهد.

این گجت بر روی مچ بسته می‎شود و به طور مداوم، در زمان آنی و به شکل غیر آزاردهنده‎ای میزان TAC (محتوای الکل ترانس درمال) شما را بررسی می‎کند. وجود الکل با بررسی ترانس درمال کشف و اندازه‎گیری می‎شود، به این صورت که مولکول‎های اتانولی که از میان پوست می‎گریزند، دنبال می‎شوند.

نمونه‎‎های TAC سپس با استفاده از الگوریتم اختصاصی شرکت BACtrac به سابقه‎ی BAC (محتوای الکل خون) شما تبدیل می‎شوند. مچ‎بند Skyn از یک حسگر الکتروشیمیایی استفاده می‎کند و با اپلیکیشنی بر روی گوشی هوشمند شما در ارتباط است.

از آن‌جایی که انتقال الکل از میان پوست تا حداکثر 45 دقیقه طول می‎کشد، برای بعضی از کاربردها، بر روی دقت این دستگاه نمی‎توان اعتماد کرد ولی از آن می‎توان به شکل قابل اعتمادی برای بررسی مداوم میزان الکل خون استفاده کرد.

عملا، شما به شکل منفعلی می‎توانید مصرف الکل را در زمان آنی دنبال کنید و نیازی به انجام یک تست تنفس به منظور کشف مصرف الکل نیست؛ چون به طور مداوم نتیجه‎ی BAC تخمین زده‎ی خود را بر روی مچ‎تان مشاهده می‎کنید. به عنوان مثال، زمانی که میزان BAC شما به 0.04 درصد نزدیک می‎شود، گوشی شما با لرزیدن خود به شما یادآوری می‎کند که میزان مصرف الکل خود را کاهش دهید.

اگر هدف دوری از مستی و هوشیار ماندن را دارید، یک لیست مخاطب گزینش‎شده از سوی شما می‎تواند زمانی که BAC شما به بالای 0.00 درصد می‎رسد یک ناتیفیکیشن دریافت ‎کند.

شرکت BACtrack که در سانفرانسیسکو واقع شده است با ارائه‎ی محصول Skyn خود موفق به برنده ‎شدن جایزه‎ی “چالش سنسور زیستی قابل پوشیدن الکل” شد که توسط موسسه‎ی ملی در رابطه با سوء استفاده از الکل و الکلیسم (اعتیاد به الکل) تعیین شده بود. لازم به ذکر است مبلغ این جایزه 200 هزار دلار بوده است. هدف این رقابت رونمایی از فن‎آوری‎های قابل پوشیدنی بود که از آ‎ن‎ها افراد به شکل راحتی بتوانند در زندگی روزمره‎ی خود استفاده کنند و رای نهایی بر اساس دقت گجت‎ها داده شد.

شرکت BACtrack اعلام می‎کند که در چند ماه آینده دستگاه‎‎های Skyn خود را در تعداد محدودی به بازار ارائه می‎کند و برای این منظور امکان ثبت‎نام برای دریافت اخبار مربوط به پیش‎خرید این محصول را فراهم کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال