این هدفون هوشمند از کلیدهای کنترلی داخلی برای استفاده از سرویس اسپاتیفای برخوردار است

شرکت Muzik که پشتیبان آن توئیتر است و قصد ایجاد انقلابی در هدفون‎ها را دارد اولین محصول خود را در این خصوص به اسم Muzik One روانه‎ی بازار کرده است. این محصول که با تبلیغ “گوشی‎هوشمند هدفون‎ها” وارد بازار شده است، تلاش Muzik در جداسازی هدفون‎های “هوشمندش” از سایر محصولاتش است و به منظور پشتیبانی […]

شرکت Muzik که پشتیبان آن توئیتر است و قصد ایجاد انقلابی در هدفون‎ها را دارد اولین محصول خود را در این خصوص به اسم Muzik One روانه‎ی بازار کرده است. این محصول که با تبلیغ “گوشی‎هوشمند هدفون‎ها” وارد بازار شده است، تلاش Muzik در جداسازی هدفون‎های “هوشمندش” از سایر محصولاتش است و به منظور پشتیبانی از این ادعا امکانات هوشمندانه‎ای دارد.

هدفون Muzik One دارای یک‎سری کلیدهای میانبر خازنی قابل برنامه‎ریزی است که بر روی هدفون قرار گرفته‎اند و با تعدادی از سرویس‎ها از جمله اسپاتیفای، توئیتر، فیس‎‌بوک و IFTTT یکپارچه شده‎اند. این ترکیب به شما اجازه می‎دهد کارهایی نظیر پخش لیست آهنگ محبوب خود در اسپاتیفای یا به اشتراک‎گذاری یک آهنگ در فیس‎بوک را با یک ضربه‎ی آهسته بر روی هدفون‎های خود انجام دهید.

قیمت این هدفون‎ها 299 دلار است و رقیب محصولاتی نظیر هدفون‎های Beats اپل و Level On سامسونگ به شمار می‎روند و هم‎چنین دارای درایوهای 40 میلی‎متری، کاپ‎های قابل تعویض است که به شما اجازه خواهد داد هدفون را از حالت over the ear (پوشش هدفون اطراف گوش است) به On ear (پوشش هدفون بر روی گوش) یا برعکس تغییر دهید، عمر باتری آن 30 ساعت و برای تماس‎های تلفنی دارای دو میکروفون است. هدفون Muzik One قابلیت برقراری ارتباط بلوتوثی تا فاصله‎ی 15 متر را دارد تا افرادی که دارای آیفون‎ 7 هستند نیز بدون وجود جک هدفون بتوانند از آن استفاده کنند.

هدفون Muzik One

جدا از داشتن کلیدهای میانبر، به نظر می‎رسد این هدفون به خوبی قدرت رقابت با رقبا را دارد. شرکت Muzik می‎گوید که این هدفون‎ها دارای کیفیت صدای High Definition است و هم‎چنین از فناوری حذف نویز پسیو بهره می‎برد. لازم به ذکر است این هدفون به رنگ‎های مشکی، طلایی و نقره‎ای عرضه شده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال