لیست گوشی‌های اچ‌تی‌سی که اندروید 6 مارشملو را دریافت خواهند کرد، لو رفت

با نزدیک شدن به زمان عرضه آخرین نسخه پلتفرم محبوب گوگل، اندروید 6 مارشلمو، تقریباً هر کاربری که یک گوشی‌هوشمند مدرن دارد، دوست دارد بداند که آیا گوشی او این نسخه را دریافت خواهد کرد یا نه! حال به لطف لو دهنده توییتری معروف، @LIabTooFer، می‌دانیم که کدام گوشی‌های شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی به‌روزرسانی اندروید 6 […]

با نزدیک شدن به زمان عرضه آخرین نسخه پلتفرم محبوب گوگل، اندروید 6 مارشلمو، تقریباً هر کاربری که یک گوشی‌هوشمند مدرن دارد، دوست دارد بداند که آیا گوشی او این نسخه را دریافت خواهد کرد یا نه! حال به لطف لو دهنده توییتری معروف، @LIabTooFer، می‌دانیم که کدام گوشی‌های شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی به‌روزرسانی اندروید 6 را دریافت خواهند کرد.

بر طبق لیستی که این منبع قابل‌اعتماد که سابقه‌ خوبی در ارائه اخبار اچ‌تی‌سی دارد، گوشی‌های هوشمندی که ذیلاً نام آن‌ها آمده، آخرین نسخه اندروید را به همراه نسخه 7 رابط کاربری اختصاصی اچ‌تی‌سی، سنس، دریافت خواهند کرد.

One M9

One M9+

One ME

One E9

One E9+

One M8

One M8s

One M8 EYE

One E8

Desire EYE

Desire 816

Desire 820

Desire 826

Butterfly 2

Butterfly 3

شایان ذکر است که این لو دهنده عنوان کرده است که لیست پیش رو تنها یک لیست اولیه است، ازاین‌رو ممکن است در حین انجام مراحل تهیه و توسعه اندروید 6، اچ‌تی‌سی تغییراتی را در این لیست لحاظ کند؛ چراکه برخی از این گوشی‌ها نظیر دیزایر 816 حافظه داخلی زیادی ندارند و ممکن است از این لیست خط بخورد.

در حال حاضر این تنها جزئیاتی است که پیرامون عرضه اندروید 6 برای محصولات اچ‌تی‌سی در اختیار است و به طبع با آغاز عرضه به‌روزرسانی، اطلاعاتی بیشتری در این مورد قابل پیش‌بینی بوده و مشخص خواهد شد. تاکنون هیچ تأییدیه رسمی از سوی این شرکت منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال