30 درصد از دانش آموزان به آموزش‌های مجازی دسترسی ندارند

وزیر آموزش و پورش در دیدار با وزیر ارتباطات اعلام کرد با توجه به تغییر نظام آموزشی و عدم حضور فیزیکی دانش آموزان در کلاس های درس، استفاده از فناوری ارتباطات در آموزش امری ضروری است. این درحالیست که حدود 30 درصد از دانش آموزان در مناطق مختلف دسترسی به اینترنت برای آموزش های مجازی […]

وزیر آموزش و پورش در دیدار با وزیر ارتباطات اعلام کرد با توجه به تغییر نظام آموزشی و عدم حضور فیزیکی دانش آموزان در کلاس های درس، استفاده از فناوری ارتباطات در آموزش امری ضروری است. این درحالیست که حدود 30 درصد از دانش آموزان در مناطق مختلف دسترسی به اینترنت برای آموزش های مجازی ندارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، وزیر آموزش و پرورش در دیدار با وزیر ارتباطات با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ضمن تاکید بر سند تحول بنیادین بیان کرد اکنون موظف هستیم تا ارتباطی هوشمندانه بین دانش آموزان و معلمان برقرار کنیم. همچنین باید کتاب های درسی بطور الکترونیکی انتشار یابد. وی با بیان اینکه برقراری عدالت آموزشی امری ضروریست گفت: آموزش و پرورش یک شبکه گسترده متشکل از 750 منطقه آموزشی و 930 هزار معلم است و باید فناوری های نوین در این شبکه توسعه یابد. شیوع ویروس کرونا این مجموعه را در مقابل ضرورت برای تغییر نظام تعلیم و تربیت قرار داده است و با عدم حضور فیزیکی دانش آموز باید زمینه برای حضور مجازی وی فراهم شود.

حاجی میرزایی با اعلام اینکه آموزش از طریق شکه های آموزش و شبکه چهار ادامه خواهد یافت افزود: این آموزش ها برای ایجاد فضای مستمر آموزشی است تا دانش آموزان محتواهای آموزشی را فراموش نکنند و ارتباط با فضای کلاس از دست نرود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال