این کارت ویزیت مجهز به شمارشگر ضربان قلب مناسب پزشکان است

این روزها کارت‌های ویزیت به قدری زیاد شده‌اند که گم‌کردن آن‌ها تقریبا کاری بسیار آسان به نظر می‌رسد. به همین دلیل شرکت‌های مختلف سعی بر این دارند تا تغییراتی را در ظاهر این کارت‌ها به وجود آورند تا توجه کاربران را به خود جلب کنند و از طرفی دیگر کاربران نیز کارت‌ ویزیت‌های متفاوت را […]

این روزها کارت‌های ویزیت به قدری زیاد شده‌اند که گم‌کردن آن‌ها تقریبا کاری بسیار آسان به نظر می‌رسد. به همین دلیل شرکت‌های مختلف سعی بر این دارند تا تغییراتی را در ظاهر این کارت‌ها به وجود آورند تا توجه کاربران را به خود جلب کنند و از طرفی دیگر کاربران نیز کارت‌ ویزیت‌های متفاوت را بیشتر می‌پسندند. حال شرکتی به نام MobileECG تغییری را در کارت‌های ویزیت ایجاد کرده که می‌توان توجه هر کسی را به خود جلب کند.

شرکت MobileECG که احتمالا برای بار اول است که نام آن را شنیده‌اید در زمینه‌ی محصول‌های ضربان قلب کار می‌کند. این شرکت برای جلب توجه کارت ویزیتی را عرضه کرده که در آن می‌توان شاهد شمارشگر ضربان قلب بود. کاربران با این کارت می‌توانند به راحتی ضربان قلب خود را اندازه بگیرند. به گفته‌ی شرکت سازنده و اخطاری که بر روی این کارت چاپ شده، هرگز نمی‌توان این شمارشگر را به عنوان مدرکی پزشکی به شمار آورد و حرف آخر را پزشکان متخصص در این زمینه می‌زنند.

این کارت با دریافت سیگنال‌های ECG می‌تواند ضربان قلب کاربران را اندازه بگیرد. تمامی موج‌های P, Q, R, S و T قلب توسط این کارت اندازه‌گیری می‌شود و به راحتی نیز قابل مشاهده است. سازنده‌ی این کارت تاکید بسیاری داشته که هرگز نمی‌توان این شمارشگر را به عنوان مدرک پزشکی به حساب آورد و برای کسب نتایج بهتر کاربر حتما باید به پزشک مراجعه کند.

شرکت MobileECG نحوه‌ی ساخت این کارت را برای دیگر شرکت‌ها نیز بر روی وب‌سایت خود منتشر کرده تا در صورتی که بقیه‌ی شرکت‌ها هم تمایلی به ساخت چنین محصولاتی داشته باشند بتوانند به راحتی آن را تولید کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال