ساخت این خودروی الکتریکی نزدیک به 10 سال طول کشیده است

Arcimoto SRK نام خودرویی الکتریکی و مفهومی است که توسط شرکت خودروسازی Mark Frohnmayer تولید شده و حالا شاهد معرفی هشتمین نسخه‌ی مفهومی از آن با نام Arcimoto SRK 8 هستیم. این خودروی الکتریکی متفاوت که شاید شبیه به آن را پیشتر نیز دیده باشید، حاصل تلاش 10 سال مهندسین این شرکت می‌باشد. نسل پنجم از این […]

Arcimoto SRK نام خودرویی الکتریکی و مفهومی است که توسط شرکت خودروسازی Mark Frohnmayer تولید شده و حالا شاهد معرفی هشتمین نسخه‌ی مفهومی از آن با نام Arcimoto SRK 8 هستیم. این خودروی الکتریکی متفاوت که شاید شبیه به آن را پیشتر نیز دیده باشید، حاصل تلاش 10 سال مهندسین این شرکت می‌باشد.

نسل پنجم از این خودرو که در سال 2011 و با نام Arcimoto SRK 8 معرفی شده بود، محصولی بسیار خوش‌ساخت و با امکاناتی فوق‌العاده بود که سازندگان زیادی را مجذوب خود کرده بود. حالا آقای Frohnmayer اعلام کرده که این خودروی جدید با کمتر شدن نزدیک به نیمی از وزن آن، عملکرد بسیار بهتری داشته و علاوه بر سرعت بالاتر، می‌تواند مسافت بسیار بیشتری را نیز طی نماید. همچنین سازندگان قیمت 11,900 دلار را برای آن در نظر گرفته‌اند و هم‌اکنون نیز در حال فروش این خودرو هستند.

آقای Frohnmayer نیز اعلام کرده بود که این خودرو با هدف اینکه هر کسی بتواند یک خودرو الکتریکی داشته باشد، ساخته شده و امیدوار است با قیمت پایینی که دارد، همه بتوانند از آن استفاده نمایند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال