این آیفون 6 اس رنگ رُز گُلد واقعی دارد

دیروز شرکت اپل به‌طور عمومی گوشی‌های جدید خود بانام‌های آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس را به بازارهای فروش عرضه کرد. این سری از گوشی‌ها بارنگ‌های نسبتاً جدیدی به دست مردم می‌رسند. یکی از منحصربه‌فردترین آن‌ها، رنگ “رُز گُلد” (قرمز متمایل به مسی) نام دارد که بدنه گوشی از این نوع رنگ و لعاب […]

دیروز شرکت اپل به‌طور عمومی گوشی‌های جدید خود بانام‌های آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس را به بازارهای فروش عرضه کرد. این سری از گوشی‌ها بارنگ‌های نسبتاً جدیدی به دست مردم می‌رسند. یکی از منحصربه‌فردترین آن‌ها، رنگ “رُز گُلد” (قرمز متمایل به مسی) نام دارد که بدنه گوشی از این نوع رنگ و لعاب بهره خواهد برد. البته در انتها باید گفت که این رنگ حاصل طراحی مهندسان کوپرتینو است؛ زیرا شباهت بسیار زیادی به رنگ صورتی داشته و حتی بسیاری از خریداران این نسخه جدید از گوشی‌های آیفون در ابتدا به این موضوع اشاره داشتند؛ اما به تمام این تفاسیر اگر به دنبال یک گوشی آیفون 6 اس بارنگ و جنس رز گلد واقعی هستید، می‌توانید از محصول جدید شرکت Goldgenie استفاده کنید.

این گوشی تنها از رنگ رز گلد استفاده نکرده است، بلکه بدنه گوشی از جنس فلز طلا ساخته شده است. در واقع شرکت Goldgenie سال‌هاست که بر روی ابزار و وسایل خانگی کار می‌کند و آن‌ها را از جنس طلا می‌سازد. در کنار آن این شرکت توجه خاصی به گوشی‌های شرکت اپل داشته و سال‌های متمادی در پی طلاکاری آیفون‌ها بوده است.

این نسخه از گوشی آیفون 6 اس که با نام “Elite” شناخته می‌شود، خریداران می‌توانند درزمینهٔ رنگ بخش جلویی گوشی بین گزینه‌های سفید و مشکی یکی را برگزینند. در ادامه، خریداران می‌توانند به انتخاب و گزینش جنس بدنه گوشی خود پرداخته و از بین نسخه‌های طلای 24 عیار، طلای رز گلد و فلز پلاتین و بر اساس بودجه و علاقه‌مندی خود یکی را انتخاب کنند.

iphone6_elite_rose_gold_2

همچنین در کنار این گوشی، لوازم جانبی بسیار باکیفیتی ازجمله هدفون‌های اپل، کابل لایتنینگ، آداپتور شارژ گوشی، دفترچه‌ راهنما‌های گوشی و یک عدد محافظ بسیار مستحکم گوشی (که بانام Total Armour Protection شناخته می‌شود) به خریدار ارائه خواهد شد. تمامی این لوازم به همراه گوشی ارزشمند آن در درون یک جعبه کاملاً مجلل و لوکس که از طراحی پوست درخت گیلاس نشئت گرفته است، قرار داده شده‌اند.

اما مسلماً تا به اینجای کار، منتظر قیمت این بسته طلائی گوشی آیفون 6 اس اپل بوده‌اید. در این زمینه باید گفت که این بسته لوکس را می‌توانید با قیمت تقریبی 2334.5 پوند انگلیس یا 3500 دلار آمریکا خریداری نمایید.

iphone6_elite_rose_gold_3

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال