این قاب محافظ آیفون، تمام تماس‌های شما را ضبط می‌کند

JIC یا Just in Case، نام قابی جدید برای آیفون می‌باشد که می‌تواند تمامی مکالمات شما را تنها با فشردن یک کلید، ضبط نماید. این کاور به یک میکروفون داخلی، اسپیکر و یک کارت حافظه مجهز شده و می‌تواند تمامی اطلاعات را بر روی حافظه‌ی خود ذخیره نماید. هدف از تولید چنین چیزی آسان‌تر کردن […]

JIC یا Just in Case، نام قابی جدید برای آیفون می‌باشد که می‌تواند تمامی مکالمات شما را تنها با فشردن یک کلید، ضبط نماید. این کاور به یک میکروفون داخلی، اسپیکر و یک کارت حافظه مجهز شده و می‌تواند تمامی اطلاعات را بر روی حافظه‌ی خود ذخیره نماید. هدف از تولید چنین چیزی آسان‌تر کردن ضبط مکالمات بوده و کاربران می‌توانند به سادگی تمامی مکالمات خود را، حتی آنهایی که صدای بسیار بدی داشته و یا بیش از حد بلند هستند را نیز ضبط نماید.

در کنار اینکه این کاور می‌تواند برای بسیاری از افراد کارآمد باشد، شکی نیست اما باید بگوییم که به دلیل امکان استفاده از آن به صورت غیرقانونی، کاربران از این کاور در 12 منطقه آمریکا نمی‌توانند هیچ استفاده‌ای داشته باشند! در  مورد مناطقی که در انها استفاده از این کاور مانعی وجود ندارد، این شرط وجود دارد که کسی که در حال ضبط صداست، خود نیز یکی از افرادی باشد که در مکالمه حضور دارد، و اهمیتی ندارد که فرد دیگر از این موضوع راضی و مطلع باشد یا نه. اما در 12 منطقه‌ای که این موضوع و استفاده از این کاور منع شده، این قانون وجود دارد که تمامی افراد شرکت‌کننده در صدای ضبط‌شده، باید مطلع از این موضوع و موافق با آن باشند.

به هر حال این کاور به تازگی در وب‌سایت IndieGogo استارت‌ زده شده و قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده نیز 40 دلار می‌باشد و خریدارن نیز در ماه مِی می‌توانند این کاور را دریافت نمایند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال