[ویدئو] روش تهیه‌ی ویدیوهای هولوگرافیک برای هدست واقعیت مجازی “هولولنز”

HoloLens، هدست واقعیت مجازی کمپانی مایکروسافت و یکی از جذاب‌ترین محصولاتیست که این شرکت در سال‌های اخیر معرفی کرده و با هدف ایجاد ارتباط میان دنیای فیزیکی و دنیای دیجیتال تولید شده است. البته شاید تعجب کنید اما واقعا این تمام چیزیست که ما در مورد این هدست‌ها می‌دانیم و باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری […]

HoloLens، هدست واقعیت مجازی کمپانی مایکروسافت و یکی از جذاب‌ترین محصولاتیست که این شرکت در سال‌های اخیر معرفی کرده و با هدف ایجاد ارتباط میان دنیای فیزیکی و دنیای دیجیتال تولید شده است. البته شاید تعجب کنید اما واقعا این تمام چیزیست که ما در مورد این هدست‌ها می‌دانیم و باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در مورد  آن باشیم چرا که هنوز نمی‌دانیم چه در سر این غول نرم‌افزاری می‌گذرد.

این ویدئو به کمک دوربین‌های 106RGB و دوربین‌های اینفرارد که هر کدام با دیگری ارتباط دارند، تهیه و در اطراف بازیگران قرار داده شده است. همچنین پس‌زمینه محلی که بازیگران قرار گرفته‌اند نیز از رنگ سبز بوده و در نهایت، تمام سایه‌ها در ویدئو تولید شده حذف شده‌اند. چیزی که ما در ویدئو نهایی مشاهده می‌کنیم، توانایی بالای این تکنولوژی در تشخیص جزئیات صورت، دست‌ها و سایر قسمت‌های بدن می‌باشد. حتی کیفیت این ویدئو نیز نسبت به سایر ویدئوهایی ممکن است دیده باشید نیز بالاتر خواهد بود. یکی دیگر از نکات مهمی که باید به آن اشاره کنیم، امکان مشاهده‌ی جزئیات از تقریبا هر زاویه‌ای می‌باشد، چیزی که هرگز نمی‌توان آن را ویدئوهای عادی مشاهده کرد.

در ادامه از شما دعوت می‌کنم این ویدئو را مشاهده نمایید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/DRJ72[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال