تصویر اولین گوشی‌هوشمند ویندوزی ال‌جی لو رفت!

پنج سال پیش که ال‌جی، تولید محصولات ویندوزفونی خود را متوقف کرد تا بر روی محصولاتی با سیستم‌عامل اندروید تمرکز کند و با موفقیت‌های بسیار خوبی که به دست آورده است، به نظر می‌رسد که بار دیگر قصد دارد تا وارد این بازار شود. تصویری که در ابتدای پست مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد که […]

پنج سال پیش که ال‌جی، تولید محصولات ویندوزفونی خود را متوقف کرد تا بر روی محصولاتی با سیستم‌عامل اندروید تمرکز کند و با موفقیت‌های بسیار خوبی که به دست آورده است، به نظر می‌رسد که بار دیگر قصد دارد تا وارد این بازار شود.

تصویری که در ابتدای پست مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد که محصول جدیدی از سوی ال‌جی باشد که قصد دارد با سیستم‌عامل ویندوزفون 8.1 عرضه نماید. البته مایکروسافت اعلام کرده که قصد دارد تعداد زیادی از محصولاتی را که به ویندوزفون 8.1 مجهز شده‌اند، به ویندوز 10 ارتقاء دهد، پس احتمال دارد که بروزرسانی ویندوز 10 برای این گوشی‌هوشمند نیز عرضه شود.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه نام این گوشی‌هوشمند چیست، منتشر نشده و حتی نمی‌دانیم که این محصول جدید، چه ویژگی‌هایی خواهد داشت. با توجه به محصولات رده‌بالای شرکت ال‌جی همچون G3 و G4 نیز به نظر نمی‌رسد که این تصویر به گوشی‌هوشمندی رده‌بالا مربوط شود. البته شاید بتوان این محصول را که سال گذشته خبر آن منتشر شد، LG D635 بنامیم. اگر اینگونه به قضیه نگاه کنیم، این محصول جدید صفحه‌نمایشی 5.0 اینچی با وضوح تصویر 720p خواهد داشت و از شبکه‌ی LTE نیز پشتیبانی خواهد نمود (البته این حداقل موضوعی است که در تصویر مشاهده می‌کنیم).

ما احتمال می‌دهیم که محصول ویندوزفونی جدید ال‌جی بسیار مقرون‌به‌صرفه باشد و بتواند به خوبی در بازار دیده شود. نظر شما چیست؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال