انتشار عکس‌هایی از صفحه کلید فیزیکی برای گلکسی اس 6 اج+

شاید تنها چیزی که هیچ کس نتوانسته بود تاکنون برای پرچمدار بعدی سامسونگ پیش بینی کند خبر امروز ما باشد. فاش کننده‌ی معروف evleaks در توئیتر خود عکسی عجیب از گلکسی اس 6 اج پلاس به نمایش گذاشته که نشان می‌دهد شما می‌توانید کیبورد فیزیکی را برای این گوشی خریداری کنید. شاید این وسیله برای بسیاری […]

شاید تنها چیزی که هیچ کس نتوانسته بود تاکنون برای پرچمدار بعدی سامسونگ پیش بینی کند خبر امروز ما باشد. فاش کننده‌ی معروف evleaks در توئیتر خود عکسی عجیب از گلکسی اس 6 اج پلاس به نمایش گذاشته که نشان می‌دهد شما می‌توانید کیبورد فیزیکی را برای این گوشی خریداری کنید.

شاید این وسیله برای بسیاری خنده آور باشد اما سامسونگ نظر دیگری دارد و قصد دارد از طریق آن بازاری را برای خود پیدا کند. این کیبورد به عنوان یک وسیله‌ی جانبی برای گوشی عرضه می‌شود و بر روی قسمت پایینی گوشی قرار می‌گیرد. در واقع این صفحه کلید فیزیکی بیشتر شما را به یاد گوشی Galaxy Pro سامسونگ خواهد انداخت. اگر به پایین این کیبورد نگاه کنید حتی سه دکمه‌ی معروف اندروید نیز مشاهده خواهید کرد.

ایده‌ صفحه کلید فیزیکی بر روی گوشی‌های هوشمند ایده‌ی جدید نیست و شرکت‌های مختلفی این ایده را اجرا کردند. حال این که سامسونگ این ایده را بر روی جدیدترین پرچمدار خود می‌خواهد اجرا کند در حالی که این گوشی دارای نمایشگری خمیده می‌باشد جای تعجب دارد.

به هر حال، سامسونگ در گذشته نیز لوازم جانبی عجیبی برای گوشی‌های خود وارد بازار کرده بود. با توجه به این که شرکت‌های دیگر نیز چنین صفحه کلیدی را با انواع مخلتفی از جمله تاشو معرفی کرده‌اند، می‌توان گفت که هنوز هم کسانی خواهان این نوع صفحه کلید‌هایی هستند.

فعلا باید منتظر ماند و دید آیا سامسونگ از این صفحه کلید فیزیکی در رویداد خود رونمایی می‌کند یا خیر. رویداد رسمی سامسونگ برای معرفی گلکسی نوت 5 و گلسکی اس 6 اج+ تنها چهار روز دیگر، 13ام اوت، برگزار می‌شود. 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال