این چتر هوشمند می‌تواند زمان بارش باران را تشخیص دهد

اگر دستگاهی دارای اپلیکیشینی برای پیش‎بینی هوا است، پس بدون شک معنای این گفته این است که خود دستگاه قدر پیش‎بینی هوا را ندارد. با این‎حال، ما شاهد محصولات کمی بوده‎ایم که با کمک یک اپلیکیشن چنین ادعایی را داشته‎اند. ولی چتر TARAbrella محصول متفاوتی است. یک چتر از نظر عملکرد مستقل که گفته می‎شود […]

اگر دستگاهی دارای اپلیکیشینی برای پیش‎بینی هوا است، پس بدون شک معنای این گفته این است که خود دستگاه قدر پیش‎بینی هوا را ندارد. با این‎حال، ما شاهد محصولات کمی بوده‎ایم که با کمک یک اپلیکیشن چنین ادعایی را داشته‎اند. ولی چتر TARAbrella محصول متفاوتی است. یک چتر از نظر عملکرد مستقل که گفته می‎شود زمان بارش باران را تشخیص می‎دهد.

زمانی که این چتر مورد استفاده قرار نمی‎گیرد روی یک پایه‎ی شارژکننده‎ی دیواری قرار می‎گیرد.

این چتر در زمان شارژ، از یک فشارسنج داخلی دیجیتالی به منظور بررسی فشار هوای جوی، هر 35 ثانیه یک‎بار، استفاده می‎کند. هم‎چنین میزان رطوبت را با استفاده از یک رطوبت‎سنج آن‎بورد پیگیری می‎کند. یک میکرو پردازنده نیز داده‎‎های به دست آمده از این دو حسگر را پردازش می‎کند، به عبارت با بررسی نحوه‎ی تغییر مقادیر رطوبت و فشار در طول زمان، قادر به پیش‎بینی هوا است.

tarabrella-2

به کاربران احتمال بالقوه‎ی بارش باران از طریق تغییر رنگ یک نمایشگر ال‎ای‎دی در دسته‎ی چتر، هشدار داده خواهد شد. اگر نمایشگر شفاف باقی بماند، پس احتمال صاف بودن یا تقریبا ابری بودن آسمان برای 6 ساعت آینده وجود دارد. یک ته رنگ آبی‎رنگ به معنای آسمان ابری است و رنگ آبی پر رنگ هشداری برای باران به شمار می‎رود. میزان دقت این چتر چقدر است؟ مشخص نیست. شاید این تفکر شکل گیرد که عملکرد این چتر ممکن است تحت تاثیر وجود تغییرات رطوبت داخلی خانه توسط فعالیت‎هایی نظیر آشپزی‎های بخارپز قرار گیرد.

علاوه بر این، نظیر چتر Blunt + Tile، این چتر به نحوی طراحی شده که موقع رفتن به جاهای مختلف آن را فراموش نکنید. تکمیل این کار توسط برداشتن چیزی بی‎سیم شبیه به دزدگیر ماشین، با قابلیت”ضد گم شدن”، از روی دسته‎ی این چتر زمانی که آن را روی زمین می‎گذارید، و قرار دادن آن در جیب‎تان است. اگر سعی داشته باشید بدون چتر خانه را ترک کنید، این دزدگیر زمانی که بیش از 9 متر از چتر دور شوید، بوق می‎زند.

در پایان باید گفت که قسمت بالایی این چتر دارای یک ال‎ای‎دی است که می‎تواند به منظور افزایش نمایان بودن شما پیش چشم موتورسواران، روشن شود.

TARAbrella در حال حاضر موضوع یک کمپین سرمایه‎گذاری جمعی است، که با پرداخت 49 دلار در تولید انبوه آن، با فرض این‎که به مرحله‎ی تولید برسد، می‎توانید شرکت کنید. قیمت در نظر گرفته شده برای فروش آن 89 دلار است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال