این ساعت هوشمند قابلیت اندازه‌گیری مدت زمانی که با عزیزانتان می‌گذرانید را دارد

تا حالا احساس کرده‎اید که چقدر درگیر زندگی امروزی هستید و در نتیجه از خانواده‎ی خود دور شده‎اید؟ ساعت Tottori West Family Time Watch به شما کمک خواهد کرد که ماهیت زندگی عاطفی خود را بهتر متوجه شوید. این ساعت‎هوشمند مدت زمانی که شما با عزیزانتان می‌گذرانید را حساب می‎کند. برای عملکرد این گجت پوشیدنی […]

تا حالا احساس کرده‎اید که چقدر درگیر زندگی امروزی هستید و در نتیجه از خانواده‎ی خود دور شده‎اید؟ ساعت Tottori West Family Time Watch به شما کمک خواهد کرد که ماهیت زندگی عاطفی خود را بهتر متوجه شوید. این ساعت‎هوشمند مدت زمانی که شما با عزیزانتان می‌گذرانید را حساب می‎کند. برای عملکرد این گجت پوشیدنی هوشمند کاربر باید یک گوشی‎هوشمند و کودکان، والدین و یا حتی حیوانات خانگی او یک دستگاه انتقال دهنده امواج پوشیدنی (ترانزیستوری به شکل دست‎بند) داشته باشند این محصول را شرکت Veldt، شرکت مستقر در توکیو در واقع به عنوان قسمتی از یک طرح دولتی ساخته است تا افراد تشویق شوند به مناطق روستایی Tottori تغییر مکان دهند.

این منطقه در غرب ژاپن واقع شده است و کمترین میزان جمعیت را دارد و با توجه به جمعیت 13 میلیون نفری کلان‎شهر توکیو براساس آمار ماه ژوئیه سال گذشته، واقعا تلاش دولت تا جای ممکن برای تغییر مکان هرچه بیشتر تعداد خانواده‌ها منطقی است تا تضمینی برای استانداردهای بهتر زندگی باشد. هدف دولت در این طرح یک اقامت کوتاه مدت در Tottori است. به هر خانواده‎ای که تصمیم به شرکت در این طرح بگیرد و از یک کلان‎شهر پرجمعیت تغییر مکان دهد یک ساعت‎هوشمند Tottori West Family Time Watch داده می‎شود. هدف این است که شرکت‎کنندگان بتوانند مشاهده کنند که چقدر این تغییر بر روی پویایی زندگی خانوادگی آن‎ها تاثیر دارد. به دنبال دور شدن بیشتر از 30 متر کودکی که ترانزیستور دارد، مدت زمان دور شدن او محاسبه و به فرد هشدار داده می‎شود که کودک در مسافت قابل برقراری مکالمه قرار ندارد و وقت کافی با او سپری نشده است، در نتیجه نزدیک بودن به صورت بالقوه می‎تواند باعث ایجاد احساس بهتری در فرد شده و او را از تغییر تصمیم خود مبنی بر ترک یک شهر بزرگ منصرف نکند.

علاوه بر قابلیت بی‎نظیر پیگیری زمان دور بودن افراد، ساعت Tottori West Family Time Watch قابلیت‎های پیشین موجود در یک ساعت‎هوشمند را مانند دریافت نوتیفییکشن‎های رسانه‎های اجتماعی و ایمیل، شمارش قدم‎های طی شده و میزان خواب دارد. این ساعت با داشتن ظاهری شبیه به یک ساعت کلاسیک، بسیار جذاب است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال