اواسط خردادماه سه مدل جدید زن‌فون 4 معرفی خواهد شد

انتظار می‎رود شرکت ایسوس از نسل چهارم سری گوشی‎های زد‎فون خود در نمایشگاه Computex 2017 رونمایی کند که از تاریخ 9 تا 12 خردادماه برگزار خواهد شد. این مدل‎های جدید ZenFone 4 احتمالا در Computex هرکدام با قیمت و مشخصات سخت‎افزاری متفاوت معرفی شوند. Asus ZenFone 4 Max ارزان‎ترین این مدل‎ها و جزو سری گوشی‎های […]

انتظار می‎رود شرکت ایسوس از نسل چهارم سری گوشی‎های زد‎فون خود در نمایشگاه Computex 2017 رونمایی کند که از تاریخ 9 تا 12 خردادماه برگزار خواهد شد. این مدل‎های جدید ZenFone 4 احتمالا در Computex هرکدام با قیمت و مشخصات سخت‎افزاری متفاوت معرفی شوند. Asus ZenFone 4 Max ارزان‎ترین این مدل‎ها و جزو سری گوشی‎های میان‎رده خواهد بود.

زن‎فون 4 یک گوشی‎هوشمند میان‎رده با مشخصات بسیار خوب است که احتمالا در برخی از بازارها به رقابت با تعدادی از پرچم‎دارها خواهد پرداخت. سومین گوشی که ایسوس در Computex رونمایی خواهد کرد یک گوشی‎هوشمند ممتاز رده‎بالا به اسم ZenFone 4S است.

ما تنها اطلاعاتی در خصوص ZenFone 4 Max و هم‎چنین تصویری را در اختیار داریم که تعدادی از شایعاتی قبلی در خصوص جزئیات سخت‎افزاری آن همانند با سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی را تایید می‎کند.

Asus ZenFone 4 Max می‎تواند حداقل یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی (1080p) داشته باشد. در داخل آن یک پردازنده‎ی اسنپ‎دراگون 630 یا 660 کوالکام به کار گرفته می‎شود اما صحبتی در خصوص مقدار رم نشده است.

قابلیت ممتاز دیگر این گوشی باتری بزرگ 400 میلی‎آمپرساعتی (یا حتی 5000 میلی‎آمپرساعتی) است. گرچه حسگر اثرانگشتی در پنل پشتی آن قرار نگرفته است اما دکمه‎ی فیزیکی هوم گوشی زن‎فون 4 مکس میزبانی این سنسور را برعهده دارد.

ما امیدواریم طی روزهای آینده جزئیات بیشتری در خصوص سری گوشی‎های ZenFone 4 ایسوس منتشر شود. در غیر این‎صورت، تا انتهای ماه جاری میلادی به دنبال شروع نمایشگاه Computex 2017، اطلاعات بیشتری در خصوص این سه‎ گوشی‎هوشمند می‎شنویم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال