تیک تاک به کارشناسان خارجی اجازه می‌دهد تا به الگوریتم های داخلی دسترسی پیدا کنند

تیک تاک برای شفاف‌سازی عملکرد خود تصمیم گرفته است تا به افراد و کارشناسان خارجی اجازه دهد به الگوریتم های داخلی این شرکت دسترسی پیدا کنند. این الگوریتم ها مربوط به نمایش ویدیو ها و ترتیب اولویت آنهاست. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مدیر عامل تیک تاک در وبلاگ خود اعلام کرده تغییراتی را […]

تیک تاک برای شفاف‌سازی عملکرد خود تصمیم گرفته است تا به افراد و کارشناسان خارجی اجازه دهد به الگوریتم های داخلی این شرکت دسترسی پیدا کنند. این الگوریتم ها مربوط به نمایش ویدیو ها و ترتیب اولویت آنهاست.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مدیر عامل تیک تاک در وبلاگ خود اعلام کرده تغییراتی را در تصمیم های مربوط به شرکت انجام داده است. وی علاوه بر تصمیم شفاف سازی عملکرد از کلیه رقبا خواسته است تا مشابه وی عمل کنند. در واقع وی رقبا را به یک چالش دعوت کرده است. کوین مایر در وبلاگ خود می گوید: اعتقاد ما بر این است که  عملکرد صنعت باید در یک استاندارد حرفه ای انجام گیرد. همچنین باور ما این است که کلیه شرکت ها موظفند تا سیاست‌های مدیریتی و الگوریتم های خود را در اختیار تنظیم گران قانونی قرار دهند.

تصمیم اخیر تیک تاک در زمان بسیار مناسبی گرفته شده است. زیرا در حال حاضر فیس بوک، گوگل، اپل و آمازون همگی به انحصار طلبی متهم هستند. یکی دیگر از دلایل این تصمیم اخیر تیک تاک فشارهای دولت ایالات متحده است. تیک تاک با قرارگیری در وضعیت نامناسب تصمیم گرفته است تا الگوریتم ها و سیستم اعتباری خود را در اختیار دیگران قرار دهد. بدین ترتیب بخشی از فشار ها و اتهام های مطرح شده علیه خود را پاسخ می دهد. همچنین با شفاف سازی در مورد عملکرد خود از انتقادهایی که تاکنون در مورد عملکرد غیرشفاف فیسبوک بیان شده در امان خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال