سرویس یوتیوب Shorts رقیب تیک تاک به صورت عمومی عرضه شد

یوتیوب سرانجام سرویس Shorts را از حالت محدود خارج کرد و به صورت عمومی در اختیار کاربران جهانی قرار داده است. این سرویس می تواند امکان تهیه ویدیو کوتاه و ساخت محتوا را برای کاربران فراهم کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سرویس یوتیوب Shorts پیش از این به طور محدود تنها […]

یوتیوب سرانجام سرویس Shorts را از حالت محدود خارج کرد و به صورت عمومی در اختیار کاربران جهانی قرار داده است. این سرویس می تواند امکان تهیه ویدیو کوتاه و ساخت محتوا را برای کاربران فراهم کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سرویس یوتیوب Shorts پیش از این به طور محدود تنها در بین کاربران هندی عرضه شده بود و سپس ۲۶ کشور نیز به صورت آزمایشی می توانستند از این سرویس استفاده کنند. اکنون یوتیوب اعلام کرده این سرویس به صورت نسخه بتا در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و بیش از ۱۰۰ کشور می‌توانند از خدمات آن بهره ببرند.

 این سرویس به عنوان رقیبی برای تیک تاک بوده و قرار است بخشی از سهم بازار این پلتفرم را به خود جذب کند. در این برنامه از یکپارچگی درون پلتفرم برای اشتراک گذاری فیلم در دنیا ساخته شده و قرار است از این طریق رقابت خود را با تیک تاک آغاز کند. بدین ترتیب امکان تهیه ویدیو های یوتیوب با نمونه صوتی وجود دارد.

 در این بین یوتیوب قصد دارد از فرمت مربوط به ویدیو های تیک تاک کپی برداری کرده و در اختیار کاربران قرار دهد. در حالی که خود تیک تاک به سمت تهیه ویدیو های طولانی تر همچون یوتیوب  می رود. البته این موصوع منطقی بنظر می رسد. زیرا هر کدام از این شرکت‌ها توانسته انند در زمینه فعالیت خود به اندازه کافی سهم بازار را دریافت کنند و اکنون قصد دارند کاربران را در دیگر حوزه‌ها به خود جذب کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال