تیک تاک پردانلود ترین اپلیکیشن جهان شد

طبق آمارهای اخیر تیک تاک پر دانلود ترین اپلیکیشن در جهان محسوب می شود. به طوری که فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ و دیگر پیام رسانهای موجود در رتبه های بعدی قرار می گیرند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این فیسبوک برای چندین سال متوالی به عنوان پر دانلود ترین اپلیکیشن […]

طبق آمارهای اخیر تیک تاک پر دانلود ترین اپلیکیشن در جهان محسوب می شود. به طوری که فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ و دیگر پیام رسانهای موجود در رتبه های بعدی قرار می گیرند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این فیسبوک برای چندین سال متوالی به عنوان پر دانلود ترین اپلیکیشن موبایلی در رده نخست قرار داشت. حتی توانسته بود نرخ رشد خود را هر ساله افزایش دهد. ماا امسال تیک‌تاک توانست پس از جلب نظر کاربران دیگر اپلیکیشن ها را پشت سر گذاشته و در جایگاه اول قرار بگیرد.

 دلیل اصلی جذاب بودن این پلت‌فرم نیز سبک جدید ویدیو های کوتاه است. به طوری که دیگر پلتفرم ها نیز به دنبال ساخت چنین سرویس هایی بودند. از ابتدای شکل‌گیری تیک تاک که تنها از ویدیو های کوتاه شبیه پلتفرم Vine میزبانی میکرد تا محتواهای ویدیو های آموزشی، آشپزی و انگیزشی رشد آن به طور مداوم افزایش داشته است. به گفته وبسایت Nikkei فیسبوک، واتساپ، اینستاگرام، فیسبوک مسنج،ر اسنپ چت، تلگرام، لایکی، پینترست و توییتر پس از تیک تاک به ترتیب در رده های بعدی قرار می گیرند.

یکی از دلایل رشد چشمگیر پلتفرم تیک تاک نیز همه‌گیری جهانی ویروس کرونا بوده است. زیرا شرایط قرنطینه که مردم را خانه نشین کرده بود برای سرگرمی و تولید محتوا از تیک تاک استفاده کرده بودند. از طرفی آمریکا در سال ۲۰۲۰ خواهان واگذاری بخش از این شرکت شده بود تا از مسدود سازی آن در خاک آمریکا جلوگیری کند. اما جو‌بایدن پس از رسیدن به مقام ریاست جمهوری این مسدود سازی را لغو کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال