تیک تاک در تدارک تدوین شکواییه علیه دولت ترامپ

خبرهای منتشر شده در مورد تیک تاک نشان می دهد این شرکت شکواییه ای علیه دولت ترامپ تدوین خواهد کرد تا به تهدیدهای این دولت و محدودیت های اعمال شده برای این شرکت پاسخ دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالا تیک تاک محدودیت ها و تهدیدهای های اعمال شده بر روی […]

خبرهای منتشر شده در مورد تیک تاک نشان می دهد این شرکت شکواییه ای علیه دولت ترامپ تدوین خواهد کرد تا به تهدیدهای این دولت و محدودیت های اعمال شده برای این شرکت پاسخ دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالا تیک تاک محدودیت ها و تهدیدهای های اعمال شده بر روی خدمات شرکت را از طریق تدوین یک شکواییه تلافی خواهد کرد. تیک تاک مدعی است این دستورالعمل اجرایی ترامپ بر خلاف قانون اساسی تدوین شده و دلیل دستورالعمل ترامپ در مورد اصول امنیت ملی تنها بر اساس شایعه و حدس و گمان در نظر گرفته شده است. تیک تاک معتقد است دولت ترامپ برای اقدام اجرایی این دستورالعمل هیچ تحقیق و بازرسی ای انجام نداده است. به همین دلیل تیم حقوقی تیک تاک این اقدام ترامپ را نقض قانون دانسته‌اند.

 به نظر می رسد تیک تاک تلاش خود را برای مبارزه با محدودیت های اعمال شده ترامپ آغاز کرده است. از طرفی به نظر می رسد رئیس جمهوری ایالات متحده برای دستور فرمان اجرایی خود از قوانین مربوط به اختیارات اقتصادی در شرایط اضطراری استفاده کرده باشد. البته تیک تاک برای یافتن راه و خروج از این مشکل نیاز به دیدگاههای موافق دارد. اما مجلس نمایندگان ایالات متحده پیش از این نظر مخالف را در مورد کار این اپلیکیشن چینی و همچنین فشارهای زیاد برای اعمال محدودیت را آغاز کرده بودند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال