تیک تاک یک اپ جدیدی برای انتشار تصاویر و رقابت جدی‌تر با اینستاگرام عرضه می‌کند

تیک تاک قصد دارد ویژگی‌های جدیدی را مورد استفاده قرار دهد که مورد توجه کاربران بوده و باعث جلب توجه آنها خواهد شد. برخی از این ویژگی‌ها امکان انتشار عکس در فید شخصی و یا اشتراک گذاری ۲۴ ساعته آنها مشابه استوری است. در حال حاضر این اپلیکیشن به عنوان رقیبی برای اینستاگرام قصد دارد […]

تیک تاک قصد دارد ویژگی‌های جدیدی را مورد استفاده قرار دهد که مورد توجه کاربران بوده و باعث جلب توجه آنها خواهد شد. برخی از این ویژگی‌ها امکان انتشار عکس در فید شخصی و یا اشتراک گذاری ۲۴ ساعته آنها مشابه استوری است. در حال حاضر این اپلیکیشن به عنوان رقیبی برای اینستاگرام قصد دارد برنامه جدیدی را مشابه ویژگی فید تصاویر در اینستاگرام عرضه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیک تاک به زودی از اپلیکیشن جدیدی به نام TikTok Photos رونمایی خواهد کرد که ویژگی‌های مشابه اینستاگرام برای اشتراک تصاویر خواهد داشت. گزارش‌های موجود کد آخرین نسخه این برنامه شامل اپلیکیشن جدیدی به نام TikTok Photos است که شباهت زیادی به اینستاگرام خواهد داشت. احتمالاً این برنامه دارای یک فید برای اشتراک گذاری عکس‌های کاربران با دوستان و خانواده آنها خواهد بود. کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند محتوای مورد نظر خود را از برنامه اصلی تیک تاک به اپ جدید منتقل کنند.

هنوز زمان انتشار این برنامه و یا جزئیات بیشتر در مورد آن منتشر نشده است. اما احتمالاً تیک تاک به زودی از این اپلیکیشن رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد ایده انجام و ساخت این برنامه زمانی توسط تیک تاک مورد توجه قرار گرفت که انتقادهای زیادی از سوی کاربران نسبت به اینستاگرام منتشر شد. زیرا اکنون اینستاگرام به جای تمرکز روی اشتراک گذاری عکس‌ها توجه بیشتری به ویدیوها و انتشار آنها نشان داده و این موضوع نارضایتی برخی از کاربران اینستاگرام را به دنبال داشته است. مسئولان تیک تاک از این موضوع به عنوان فرصت جدید استفاده کرده و برنامه‌ای را برای اشتراک گذاری عکس‌ها و رقابت با اینستاگرام ساختند.

تیک تاک اخیراً توسط سیاست مردان ایالات متحده متهم به اشتراک گذاری اطلاعات با دولت چین شده است به همین دلیل ممکن است در آینده استفاده از این برنامه در ایالات متحده ممنوع شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال