تیک تاک اکنون بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد

تیک تاک اعلام کرد این پلتفرم توانست با جلب توجه کاربران، به سرعت رشد کند. به طوری که اکنون این پلتفرم ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پلتفرم تیک تاک توانست با کلیه مشکلات و موانع رشد قابل توجهی را پشت سر بگذارد و به […]

تیک تاک اعلام کرد این پلتفرم توانست با جلب توجه کاربران، به سرعت رشد کند. به طوری که اکنون این پلتفرم ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پلتفرم تیک تاک توانست با کلیه مشکلات و موانع رشد قابل توجهی را پشت سر بگذارد و به گفته این شرکت تعداد کاربران ماهانه این برنامه به بیش از یک میلیارد رسیده است. به نظر می‌رسد این رقم برای پلتفرمی که با مشکلات و فشارهای مختلفی خصوصاً از سمت ایالات متحده داشته آمار چشمگیری محسوب می‌شود. به خصوص که این پلتفرم کار خود را تنها از آگوست ۲۰۱۸ آغاز کرده بود.

محبوبیت اصلی تیک تاک به زمان همه گیری کرونا و شرایط قرنطینه بر می‌گردد. به طوری که در سه ماه اول ۲۰۲۰ حدود ۳۱۵ میلیون بار دانلود شده است و در این فصل توانست به پردانلودترین اپلیکیشن تبدیل شود.

از طرفی افزایش تعداد کاربران این اپلیکیشن باعث شد تا شرکت بایدنس به عنوان موسس این پلتفرم بتواند در سال ۲۰۲۰ به درآمد دو برابری نسبت به سال ۲۰۱۹ دست پیدا کند. به طوری که طبق گزارشهای آماری درآمد این شرکت به ۳۴.۳ میلیارد دلار رسید. از طرفی طبق گزارش آماری SensorTower اکنون تعداد نصب این برنامه از زمان آغاز به کار تا کنون به ۳.۲ میلیارد نصب رسیده است. البته این برنامه در چین با نام Douyin شناخته می شود و در این آمار کاربران چینی نیز در نظر گرفته شده اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال