کاربران تیک تاک نیز از طریق محتوا کسب درآمد خواهند کرد

تیک تاک نیز بعد از اینستاگرام قصد دارد تا قابلیت کسب درآمد را به استوری های خود اضافه کند. پیش از اینستاگرام آزمایش چنین قابلیتی را اعلام کرده بود. آزمایش ویژگی جدید تیک تاک با تعداد محدودی از کاربران آغاز می شود تا بدین ترتیب از طریق محتوای انحصاری بتوان کسب درآمد انجام داد. به […]

تیک تاک نیز بعد از اینستاگرام قصد دارد تا قابلیت کسب درآمد را به استوری های خود اضافه کند. پیش از اینستاگرام آزمایش چنین قابلیتی را اعلام کرده بود. آزمایش ویژگی جدید تیک تاک با تعداد محدودی از کاربران آغاز می شود تا بدین ترتیب از طریق محتوای انحصاری بتوان کسب درآمد انجام داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید تیک تاک می تواند برای کاربران تولید کننده محتوا درآمدزا باشد و بدین ترتیب این تولیدکنندگان از طرفداران خود هزینه دریافت می کنند. البته تیک تاک هنوز نحوه عملکرد این قابلیت را به طور کامل توضیح نداده است. اما احتمالاً چیزی شبیه به اینستاگرام و یا همان ویژگی Super Follows توئیتر خواهد بود که در آن برخی از ویدئوها و استوری ها تنها با کمک اشتراک مورد نظر قابل مشاهده است.

به گفته تیک تاک این قابلیت جدید هم اکنون در مرحله آزمایشات اولیه قرار دارد و تنها گروه اندکی از تولیدکنندگان محتوا می‌توانند از آن استفاده کنند. اگرچه این قابلیت هنوز توسط تیک تاک معرفی نشده می‌توان مطمئن بود چه کسانی از این ویژگی استفاده خواهند کرد. طبق بیانیه‌ای که سخنگوی تیک‌تاک در TechCrunch  منتشر کرده گفته است: این شبکه اجتماعی به راه‌های جدیدی برای ارزش بخشیدن به جامعه فکر می کند و اکنون نیز به دنبال بهبود تجربه در تیک تاک است. اگر آزمایشات اولیه با موفقیت انجام گیرد احتمالاً این شبکه اجتماعی این ویژگی جدید را در ماه های آینده در اختیار دیگر کاربران نیز قرار خواهد داد تا سازندگان محتوا بتوانند از از این طریق کسب درآمد کنند.

از دیگر ویژگی های تیک تاک که اخیراً برای کاربران فعال شده پرداخت داوطلبانه هدایا به تولیدکنندگان مورد علاقه است. از طرفی تیک تاک اخیراً تبدیل به محبوب ترین دامنه سال ۲۰۲۱ شده و به نظر می رسد با استفاده از قابلیت‌های جدید نیز به دنبال رقابت با رقبای خود است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال