کیبورد مرورگر درون برنامه ای تیک تاک اطلاعات شخصی کاربران را به سرقت می‌برد

به نظر می رسد کیبورد مرورگر درون برنامه تیک تاک امکان دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران را داراست و به این ترتیب داده های کاربران در این برنامه به سرقت می رود.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از ورج، تمامی فعالیت های کاربران روی کیبورد گوشی های آیفون می‌تواند […]

به نظر می رسد کیبورد مرورگر درون برنامه تیک تاک امکان دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران را داراست و به این ترتیب داده های کاربران در این برنامه به سرقت می رود.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از ورج، تمامی فعالیت های کاربران روی کیبورد گوشی های آیفون می‌تواند به سرقت برود. Felix Krause، توسعه دهنده وب سایت inappbrowser.com، در این مورد می گوید: کیبورد درون برنامه ای در اپلیکیشن هایی مانند فیسبوک، اینستاگرام و تیک تاک می توانند با کمک کدهای جاوا اسکریپت اطلاعات شخصی کاربران مانند کارت های اعتباری یا رمزهای عبور را ذخیره کنند.

 به گفته این توسعه دهنده کیبورد های درون برنامه این اپلیکیشن ها امکان ضبط داده های ورودی را دارند. حتی اجازه استفاده از کیبورد پیش فرض توسط این اپلیکیشن ها وجود دارد و تنها اپلیکیشن تیک تاک است که به کاربر استفاده از کیبورد درون برنامه ای را پیشنهاد می کند. این موضوع نگرانی‌هایی را در زمینه امنیت در بین مقام های رسمی دولت ایالات متحده ایجاد کرده است.

 تیک تاک طی بیانیه ای در توییتر در این مورد واکنش نشان داد و گفت: گزارش منتشر شده در مورد تیک تاک و نتیجه آن نادرست و گمراه کننده است و برخلاف اطلاعات منتشر شده هیچگونه اطلاعات کاربران و داده های ورودی آنها از طریق این کیبورد و این اپلیکیشن جمع آوری نمی شود و کدهای موردنظر تنها با هدف نظارت عملکرد و یا عیب یابی قرار داده شده اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال