هنوز تیک‌تاک در آمریکا مسدود نشده است

پس از اعلام مسدود شدن اپلیکیشن تیک تاک، هنوز وزارت بازرگانی ایالات متحده آمریکا این برنامه را مسدود نکرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پس از ابلاغ دستور مسدود سازی اپلیکیشن تیک تاک وزارت بازرگانی ایالات متحده آمریکا این دستور را اجرا نکرده و به نظر می‌رسد این مسدود سازی مدتی دیگر نیز […]

پس از اعلام مسدود شدن اپلیکیشن تیک تاک، هنوز وزارت بازرگانی ایالات متحده آمریکا این برنامه را مسدود نکرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پس از ابلاغ دستور مسدود سازی اپلیکیشن تیک تاک وزارت بازرگانی ایالات متحده آمریکا این دستور را اجرا نکرده و به نظر می‌رسد این مسدود سازی مدتی دیگر نیز به تاخیر افتاده باشد. به گزارش وال استریت ژورنال وزارت بازرگانی ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است که در حال حاضر این دستور را اجرا نخواهد کرد.

 این وزارتخانه با توجه به حکم یک قاضی در ایالت فلوریدا این تصمیم را گرفته و اعلام کرده است این تصمیم مربوط به دادخواستی است که گروهی از فعالان تیک تاک به دادگاه ارسال کردند. این دادخواست مربوط به عدم مسدود سازی تیک تاک بوده است. وزارت بازرگانی می‌گوید هنوز اتهامات وارد شده به اپلیکیشن تایید نشده و در نتیجه دستور مورد نظر نیز اجرا نخواهد شد. اما به نظر می‌رسد این دادخواست نتواند جلوی مسدود شدن همیشگی تیک تاک را بگیرد. در حال حاضر کاربران آمریکایی هر روز فرصت استفاده از این اپلیکیشن را خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال